visitor analyticsvisitor analytics

ÇAĞLAR BASIN DANIŞMANI OLDU

ÇAĞLAR BASIN DANIŞMANI OLDU
28 Mayıs 2015 Perşembe 15:05

SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, basın danışmanlığı görevine Zafer Çağlar'ı atadı.

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörlüğüne atanan Prof. Dr. Hüseyin İlker Çarıkçı Teknik Bilimler MYO Öğretim Görevlisi Muharrem Zafer Çağlar'ı basın danışmanı atadı.

çok karışık bir üniversite

ali demiralay
31 Mayıs 2015 Pazar 09:33

Üniversite çok karışmış durumda. Bir iktisatçı sağlık kurumlarını nasıl değerlendirecek. Para açısından düşünürse yandık. Şuan para düşkünü adamları Sağlıkla ilgili fakültelerin başına getireceğini duyuyoruz. Lütfen sağduyu.... kestirmeci, paracı hocalardan uzak dur hocam. Tıp fakültesine bilimsel bir dekan,düzgün bir başhekim istiyoruz, dişhekimliğine çeteleşmemiş düzgün biri, sağlık bilimleri fakültesine de Ispartalı diye o Fatih denen üçkağıtçı olmasın. Çevreni sarmış olan akbabalara dikkat!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum

A.K.
29 Mayıs 2015 Cuma 11:34

Bilen de konuşuyor, bilmeyen de. Keşke sdü ile ilgili haberlerde yorumlar bir yıllığına kapatılsa. Millet amma aceleci, neyin acelesi bu? Ne beklentisi bu? Sabır ya hu! Sabır!!!!

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılar Hocam

aldemir
29 Mayıs 2015 Cuma 11:11

Sayın hocam, Rektörlük basın danışmanlığı görevinizde başarılar dilerim saygılarımla.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOK

YOK
29 Mayıs 2015 Cuma 09:59

TENKİT ETMEK GÜZEL ŞEY DE SEZARIN HAKKI SEZARA...ZAFER BEY HEM ÜNİVERSİTE HEMDE ISPARTA İÇİN BİR ŞANS VE DOĞRU BİR İNSANDIR. KEŞKE HERKES ONUN GİBİ OLSA ...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

komik

hilal32
28 Mayıs 2015 Perşembe 20:55

:)))) adamlar 4 yılda dibe vurdurulan bir üniversitenin 10 günde şaha kalkmasını bekliyorlar..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yrd doc

rami
28 Mayıs 2015 Perşembe 20:39

izleyici laf olsun diye yorum yapmışsın ne yapsınlar daha 10 gün olmuş ellerine kılıcı alıp milletti kılıçdanmı geçirsinler zaten sdü enkaz haline gelmiş..biraz sabırlı olmak gerekir 10 günde yapılacak işler degil bunlar..

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSABET

ERK
28 Mayıs 2015 Perşembe 19:55

Zafer bey doğru isim.Rektörlük basın ilişkilerini olması gereken seviyeye getirecektir.Şu ana kadar yapılan atamalar Selim Sözer hariç oldukça başarılı.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansızlar

yusuf
28 Mayıs 2015 Perşembe 17:20

izleyici rumuzu ile yorum yazan zat bak kendin yazmışsın 10 gün oldu diye daha 10 gün oldu sabret bakalım ama senin işin kaos yaratmak anlaşıldıgı üzere.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla