visitor analyticsvisitor analytics

BUZ DAĞININ ARKASI BÖYLE DEĞİLMİŞ

BUZ DAĞININ ARKASI BÖYLE DEĞİLMİŞ
13 Ocak 2017 Cuma 17:55

BUZ DAĞININ ARKASI BÖYLE DEĞİLMİŞ

ISPARTA Cumhuriyet Savcısı Mustafa Kemal Çokdinç, bugün gazetecilerle bir araya geldi.

Isparta’ya ilk ataması çıktığında sakin bir şehre geliyor olduğunu ancak göreve başladığında ise FETÖ/PDY terör örgütünün yapılanmasında buz dağının arkasında çok farklı şeyler ortaya çıktığını söyledi.

FETÖ/PDY terör örgütünün Türkiye’de en çok Isparta’dayapılandığını ve FETÖ ile mücadelede Isparta’nın en üst seviyede olduğunuanlatan Çokdinç, ben değil biz tümüyle FETÖ ile mücadelede büyük çalışmagösterdiklerini söyledi. Buz dağının arkasında böyle değilmiş diyen Çokdinç, tutuklamalarave gözaltını ile soruşturmalara bakıldığında durumun ne kadar ciddi olduğununortaya çıktığını söyledi

ÖlümüneReisçi
15 Ocak 2017 Pazar 19:48

Yeni yapılan Müdür tasfiyelerinden Sonra Isparta Emniyeti artık Kripto Fetöcü Müdürler tarafından kuşatılmış durumda.Bu üst düzey Emniyet Müdürlerinden Bank Asya'da hesabı olanları mı dersiniz?Çocuklarını daha düne kadar fetöcü okul olan Altınbaşak kollejinde okutanlar mı dersiniz?Çok yakın akrabası. Isparta da Byloktan tutuklu olan Müdürler mi dersiniz?Ne ararsanız var malesef Sayın Başsavcım.Ya devlet başa,Ya. kuzgun leşe..

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

APO lant

sağsalim
15 Ocak 2017 Pazar 03:58

çocuğu altınbaşak okulunda okuyan.yurt dışı gezileri olan.bankasya da halen hesabı olan vs vs si olan müdür var.halen görevde.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

M serkan
15 Ocak 2017 Pazar 00:25

Feto istisna bir durum. İsparta normalde bilin diye gibidir. Suç oranı düşüktür ve yaşanılabilir bir kenttir. Tabi insanın dünyayı kendi gözü ve gözlüğü ile gördüğü için. Buraya tayin olunca feto süreci başladı ve bir savcının böyle görmesi de normal denebilir. Ama isparta göründüğü gibi güzel bir ildir

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir ricadir
14 Ocak 2017 Cumartesi 19:50

Sayin savcı dan bir ricam hasan ibici nin universiteler arasi kurul baskanı olduğu donemde docent olanların iliskilerini , egitim yerlerini bir araştırması.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Savcım

2023
14 Ocak 2017 Cumartesi 19:22

Darbeden önce SDÜ'deki fetöcülere yapılan şafak operasyonlarının 7 aydır yapılmaması son derece şüphelidir. Konuyla ilgilenmenizi ve yeniden operasyonların başlatılarak SDÜ'de yuvalanmış kalan fetöcülerin de yakalanmasını istirham ediyoruz..

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLER HALEN UTANMADAN YORUM YAPIYOR

Sade Türk Vatandaşı
14 Ocak 2017 Cumartesi 10:07

Bu ülkenin uçağı ile, askeri ile yüzlerce kişiyi şehit ettiniz, sınav sorularını çalıp binlerce müslüman evladının hakkını yediniz, bütün kurumları ele geçirdiniz, ülke sırlarını amerikaya verip onların maşası oldunuz. Halen mağdur edebiyatı yapıyorsunuz. ALLAH sizin şerrinizden tüm müslümanları korusun. Suçu olmayan biri varsa bu ortaya çıkacaktır ama bu işlere bulaşan herkes cezasını çekmeli.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

p.m.
14 Ocak 2017 Cumartesi 01:38

Ne kadar iyi insan varsa hep ordan oraya sürülüyor.allah iyi demez.zaten alper müdüre yılmaz amirime hiç acı...madan. ama allahım görsün bun..ların adaletini..

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALİL

ABDULAH
14 Ocak 2017 Cumartesi 00:22

ONU BUNU BİLMEMDE MÜDÜRLERE YAZ..IK OLDU.ALPER BEYE TARIK BEYE FETÖYLE BİREBİR MÜCADELE EDEN GECESİNİ GÜNDÜZÜNE KATAN YILMAZ BEYE YAZIK OLDU.SÖZÜN BİTTİĞİ YER..PESSSSS

124 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

APO

APOOO
14 Ocak 2017 Cumartesi 00:14

APO AH APO ZAMANI GELDİ DİMİ..

0 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ata

cumhuriyet
13 Ocak 2017 Cuma 21:15

geldiler ilk önce fetullah hocaefendileriyle birlik olup orduyu çökerttiler,sonra sattılar savdılar herşeyi,din iman edebiyatı yapıp ceplerini fullediler vatandaşın iliğini sömürdüler,şimdide cumhuriyetimize son darbeyi indirecekler,canınız çıksın fetönüzünde sizinde tarikatlarınızında,güzel dinimizi siyasetinizle mahvettiniz.

15 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartanın gururu.

yalnız kurt
13 Ocak 2017 Cuma 20:46

İyiki varsın başsavcım Rabbim seni Türk Milletine Bağışlasın..

7 Beğendim
5 Beğenmedim