visitor analyticsvisitor analytics

BÜYÜK VEFA ÖRNEĞİ!

BÜYÜK VEFA ÖRNEĞİ!
17 Ocak 2016 Pazar 17:27

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ve eşi Dilek Günaydın, Kocaeli’de anjiyo olan MHP Genel Başkan Devlet Bahçeli’ye geçmiş olsun ziyaretinde bulundular.

MHP Lideri Devlet Bahçeli, Kocaeli’de özel bir hastanede anjiyo oldu. Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ve eşi Dilek Günaydın büyük bir vefa örneği sergileyerek, Bahçeli’nin tedavi olduğu hastaneye gittiler. Burada Bahçeli ile görüşen Başkan Günaydın hastane çıkış yaptığı açıklamada;"Kalp anjiyosu olan Sayın Genel Başkanımız Dr. Devlet Bahçeli'yi hastanede ziyaret ettik. Sayın Genel Başkanımızla ilgili Sayın Genel Başkan Yardımcılarımızdan bilgi aldık. Sayın Genel Başkanımızın sağlığı da morali de iyi. Kendisine Allah'tan acil şifalar diliyorum." dedi.

Sal başkanın

Efe
19 Ocak 2016 Salı 09:41

Başbakanım salın artık bahçeliyi. Kendi kendini bitirdi. Devir oğan devridir...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

deyışiklık

ısparta
18 Ocak 2016 Pazartesi 21:48

artık meral akşenerin gelmesi lazim tüm ülkücü kardeşler farna varması lazım

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

konuta ac

anadolu
18 Ocak 2016 Pazartesi 21:46

sayın başkanım eskı sanayı saat 4 5 arası bak arnatıf yol orayı konut karagac davrazevlerı anadolu şehırde bır moderın şehir havasına ihtıyac var gülüstan nasıl eskı yerler yenılensın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mahkemede verirsin hesabını

belediyeci
18 Ocak 2016 Pazartesi 14:40

Kendi adını bile kullanamayarak El insaf adıyla yorum yapan korkak: insanlara iftira etmeye utanmıyor musun? Isparta'daki daire fiyatlarından belediye başkanı nasıl köşe dönecekmiş? Neyse attığın iftiranın bedelini mahkemede ödersin.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

El insaf

ıspartalı
18 Ocak 2016 Pazartesi 10:34

Başkan bey ne olacak bu ıspartanın hali su parasıyla ev paralarından köşeyi döndün. Valla senin ahirette yakana bütün Ispartalı yapışacak o hastanelere düşmeden akıllanda şu ıspartının ev piyasasını düşür.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla