visitor analyticsvisitor analytics

BÜYÜK VEFA!

BÜYÜK VEFA!
07 Mart 2015 Cumartesi 17:39

MHP Isparta Milletvekili Aday Adayı Hüseyin Uçman, seçim çalışmaları kapsamında ziyaretlerini tüm hızıyla sürdürüyor.

Uçman’ın ziyeret noktalarından biri de MHP’nin kurmaylarından eski İl Başkanı Erdoğan Cabıoğlu oldu. İyi niyet temennileri arasında geçen ziyarette Cabıoğlu, aday adaylığından ötürü Uçman’a başarılar dilerken, Hüseyin Uçman'da “ Partimize büyük emekler vermiş, böyle değerli bir ağabeyimizle fikir alışverişinde bulunmaktan oldukça mutluyum” dedi

Uçman

ÖZ ISPARTALI
09 Mart 2015 Pazartesi 10:19

Bomba32 siz neden bu kadar hüseyin uçmanın reklamını yapıyorsunuz.Bir beklentinizmi var acaba.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

trt

rtr
09 Mart 2015 Pazartesi 09:38

bu adamı yanında gezdirdiğini derdini herkes bşiliyor klask mhpli dertleri kadın kız bunların yalansa biri çıksın yalan desin. kimlerle ne halt ettiklerini kendi partilileri biliyor . il başkanları bile

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yakışmıyor

fatih
08 Mart 2015 Pazar 16:37

ben ıspartada bir öğrenci olarak ucman gibi bir insanın bırakın vekilliğini , aday adaylığını dahi uygun görmüyorum. Kayıt zamanlarında 5 kuruşa çalıştırdığı öğrencilerin hakkettiği parayı dahi kesip hak yiyen bir insandan milletvekili bana göre olmaz. Zor zamanda 1 hafta boyunca çalışarak hakkımı vermeyen hüseyin ucmana hakkımı helal etmiyorum.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KITMİR

hale
08 Mart 2015 Pazar 12:14

saygı insanın yanına hiç yakışmamış

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

baraj problemi var..

Eferecep
08 Mart 2015 Pazar 09:23

CHP ve MHP de baraja takılma problemi var..

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday

sengetli
08 Mart 2015 Pazar 08:02

yukarda yormu yapan sengetli kardeşim.valla bana yazcak bişey bırakmamışsın.eline ağzına sağlık.doğru söze ne denir.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla