17 Ağustos 2017 Perşembe 20:44

BÜYÜK SKANDAL!

BÜYÜK SKANDAL!
08 Ocak 2015 Perşembe 12:45

Eğitim-Bir-Sen'in basın ve iletişimden sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ali Yalçın öyle bir noktadan yakaladı ki; aynı zamanda Kamu-Sen Başkanı olan Türk Eğitim Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk'un ne yapacağı merak konusu.

Eğitim Bir Sen Genel Başkan Yardımcısı Ali YALÇIN Türk Eğitim  Sen'in yeni yıl takvimindeki İngiliz askerleri ile ilgili görüntülerin altına yazılan mesajı paylaştı.

Ali YALÇIN twitterdan yazdığı açıklamada bu bir skandaldır dedi.

İşte Ali YALÇIN'ın o twetleri

Bu bir SKANDALDIR.Kamu-Sen 2015 takviminde İngilizaskerlerini Türk askeri olarak sundu ve Atatürk'ünde sözünü yazdı.

Kamu-Sen bu konuda ne der bilinmez ama kamu çalışanları"SKANDALIN BU KADARINA DA PES" diyecektir. Türk Eğitim Sen 2015 DuvarTakviminde yer alan bu resim dolayısıyla sanırım TES duvar takvimlerini toplatmak zorunda kalacaklardır.

Atlas Tarih Dergisi Çanakkale Zaferinin 96.Yıldönümünde yayınladığı sayısında bu resmi yayınladı.

İste o belge


 

şaşırmadım

mehmet
09 Ocak 2015 Cuma 06:54

Sözde çok milliyetçi olup tarihi bilmeyenler ayrıca eğitimci bide

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayat haber kokmuş

Gereği yapıldımı peh
09 Ocak 2015 Cuma 05:11

Şuanda içimizde o kadar çok ingiliz hayranı varki cumhuriyetin ilk kurulduğu yıllarda olduğu gibi bunuda mazur görmek lazım arkadaşlara.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

gereği yapıldı

bayat haber
08 Ocak 2015 Perşembe 20:45

basımı gerçekleştiren matbaa sendikanın bilgisi dışında Çanakkale valiliğinin sitesinden alınmış resim hatalı imiş. bu takvimler toplatıldı yenileri dağıtıldı bile. eğitimbirsen, akil adam genel başkanlarının kürt açılımında daha büyük skandal var. zaten memurlarımız yine bütçeden gerektiği gibi yine zam alamadı. idareci kıyımında da önlemek şöyle dursun yangına körükle gitti.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla