visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 05:41

BÜYÜK ISPARTA OTELİNE TALİH KUŞU KONDU AMA

Büyük Isparta Oteline talih kuşu kondu Ama
29 Mayıs 2014 Perşembe 01:04

Türkiye'nin önemli tatil tesislerinden olan Imperial Hotel'ler grubu, atıl vaziyette bulunan Büyük Isparta Oteli'ne talip oldu.

Türkiye'nin önemli tatil tesislerinden olan Imperial Hotel'ler grubu, atıl vaziyette bulunan Büyük Isparta Oteli'ne talip oldu. Isparta merkezde yıllardır virane halde bulunan ve son alınan Meclis kararıyla ilk haline döndürülmesi hedeflenen Büyük Isparta Oteli'ne talih kuşu kondu.

Elde edilen bilgilere göre Otel'i incelemek ve yerinde görmek için Isparta’ya gelen Imperial Hotel'lerin Yatırım Müdürü Fırat Durmuş, Isparta Belediyesi yetkilileriyle görüşmek istedi ancak Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın bu teklife sıcak bakmadığı için görüşmek istemediği öğrenildi. Otel yetkilileri şu andaki girişimden hiçbir sonuç alamadı.
 

haydi baskan
29 Mayıs 2014 Perşembe 10:20

sen herseye yetersin oteli kendin yap kendin islet sen bunu yaparsin 100 miluonda buraya yatir saten para gelecek cok yatirim ysptin

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uğur
28 Mayıs 2014 Çarşamba 13:25

Tabi böyle sağlam bi otelciye verirse uğur ateşgülü çalıştırmazlar verecek birine uğur ateşgül müdür olacak geçmişte olduğu gibi

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediyeci
28 Mayıs 2014 Çarşamba 13:06

eğer görüşseydi de ihale öncesi pazarlık yaptı diye haber yapardınız.zaten ihale dışı görüşmesi etik dışıdır. başkan beyi tebrik ediyorum.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorunlar
28 Mayıs 2014 Çarşamba 12:49

Bu oteli yık başkan. Oradan karşıya yayalar geçemiyor.Kebapçı kadirin olduğu bölgeye yayalar geçemiyor.yolu tarihi taş handan biraz otele doğru alıp yolu yer altına al.Çok güzel bir alan olsun.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla