visitor analyticsvisitor analytics

BÜYÜK GURUR!

BÜYÜK GURUR!
28 Kasım 2014 Cuma 12:48

BÜYÜK GURUR!

2014 yılı Birlik Karne Puanına göre ilk 15'e giren Kamu Hastaneleri Genel Sekreterlikleri açıklandı. Buna göre Isparta Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği ilk 4'de yer aldı.

Genel Sekreter Uzm. Dr. Osman Aydın büyük bir özveriliçalışma ile Isparta'yı Türkiye genelinde ilk 4. sırada yer almasını sağladı.İşte yurt genelinde Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterlik sıralaması

1. Kahramanmaraş

2. Kocaeli

3. Eskişehir

4. Isparta

5. Balıkesir

6. Samsun

7. Denizli

8. Adana

9. İstanbul Çekmece

10. Burdur

11. Rize

12. Aydın

13. Kırşehir

14. Siirt

15. Kütahya

 

neyin başarısı

veysel kurum
13 Ocak 2015 Salı 13:46

Şarkikaraağaç devlet hastanesinde doktor yok muayene olamıyoruz bu mu başarı? cerrah yok çocukcu yok kalpci yok ortopedi yok kbb ci yok yok yok güzel başarı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kime Göre Başarılı

Kim Başarılı
08 Aralık 2014 Pazartesi 19:54

Borçlarını kapatan birileri varsa Kayseriyede Deniz gelir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇIKARCI YAFTACILAR. İŞİNİZE GELMEDİMİ BAŞARILIYA ÇAMUR AT İZİ KALSIN. YEMEZLER

Mustafa
01 Aralık 2014 Pazartesi 09:29

Bunu tüm Genel Sekreterlikler için söylüyorum. Bu tarz durumlarda 100 kişiyi göevden alıp 10 kişiyide kurunun yanında yaşta yanar mantığıyla bilip bilmeden 2-3 tane şuursuzun lafına sözüne inanıpta Görevden alanda vebal sahibidir. Bakanlık bu konularda ince eleyip sıkı dokumalıdır. Ayrıca düne kadar herkes bu abileri övüp övüp bitiremiyordu. Bakanlık bu konuda Vebal sahibi. Bakıp göreceğiz. Allah korkusumu yoksa birkaç yaltakçının çıkarcı torpillerimi geçerli olacak. Hayırlısı..

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

KUL HAKKI BEYLER BORU DEĞİL CEHENNEM ATAŞİNDE CAYIR CAYIR YANARSINIZ.

Mustafa
01 Aralık 2014 Pazartesi 09:27

Birde yeni moda birini yıkmak istiyorsan o paralelci, abileri var gibi çamur at izi kalsın modası çıktı. Emin olmadan kimse hakkında bu şekilde gıybet yapmak kul hakkına girer yorum yaparken dikkatli olmak lazım. Paralel dikey yatay adını ne koyarsan koy Vatan haini olan kim varsa Allah bildiği gibi yapsın... Ama birilerinede sırf onun başarısını gölgelemek, yerinden etmek için paralelci.abileri var gibi çamur atanlarında o hainlerden ne farkı var sorarım size ?

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

AZICIK ALLAH İNANCINIZ VARSA KUL HAKKINDAN KORKUN

Mustafa
01 Aralık 2014 Pazartesi 09:22

Ne kadar rahat gıybet yapıyorsunuz. Kul hakkından korkmuyorsunuz galiba. Aslında AK parti yöneticilerinin bu gibi çıkarcı yaftacı yaltakçı zihniyetten arınması lazım. BAşarıyı takdir etmesini öğrenin kıskanmayın. Bizzat Ispartanın Genel Sekreteri Osman AYDIN Beyi tanıyan birisi olarak söylüyorum. Kabın içinde ne varsa dışarıya o sızar derler. sizin içiniz kirlenmiş. Sizin gibi çıkarcı Kul Hakkından Korkmayanlardan partinin temizlenmesi lazım. Ak Parti Güven tazelemek istiyorsa başarılılarla uğra

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelin değirmenine su taşımayın

master
30 Kasım 2014 Pazar 00:56

Paralelciler bu şahsın görevden alınacağını biliyor ve alınmadan önce basın yoluyla yüceltiyor. Ve malesef AKP milletvekilinin en yakını gazeteci abimiz bu oyuna alet oluyor. Kardeşim paralelle mücadele konusunda lütfen daha duyarlı olun. bu haşhaşilerin oyununa gelmeyin. sizleri seviyoruz ama bu oyunlara neden alet oluyorsunuz anlamıyoruz. bu yorumu yayınlamasanızda olur ama tarkan bey okusun lütfen.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU İŞİ GÖTÜRECEK TEK ADAY

ISPARTALI
29 Kasım 2014 Cumartesi 23:04

VELİ CAN YARARDIR VERİN ISPARTA KAMU OYU ISPARTANIN EVLADINA BAKIN NELER OLUYOR NASIL BİR HİZMETVE HASTANELERE TEKNOLOJİNİN SON SİSTEMLERİ GELİYORMU, KARDEŞİM BENİM DİYE TUTACAK YETKİLİYE İHTİYACIMIZ VAR. OSMAN AYDINA TEŞEKÜRLER, YETİVERSİN YENİSİ HERŞEYİN İYİSİDİR,HANİ ISPARTAMIZDA FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ AFYON VE KONYADAKİNLERİ GÖRSENİZ AKLINIZ ŞAŞAR, ÇÜNKİ AMELİYATSIZ TEK TEDAVİ MERKEZİDİR, YETKİLİNİN BİR TEK BU AMACA DAYALI ADIMI VARMI VEYA OLMUŞM UBAKAN GELİNCE DİLE GETİRDİK

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

Mehmet akyüz
29 Kasım 2014 Cumartesi 22:25

ıspartamızı en üst seviyelere taşıyan Osman beyi tebrik ediyorum

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

İpler kimin elinde.

Kaamuoyu Yoklaması
29 Kasım 2014 Cumartesi 09:24

Hastaneyi gerçekten O. Aydın'ın yönetmediğini düşünenler bu yorumu beğensin. Bakalım halk ne düşünüyor. İpler kimin elindeymiş.

4 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel

Mahmut
28 Kasım 2014 Cuma 22:15

Cemaatçi Yapılanma hala hastanelerde çöreklenmeye devam ediyor adamlar gideceğine hala hastane içi atamalarda cemaatçiler var

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayısal başarı

k.demir
28 Kasım 2014 Cuma 21:20

bu günün türkiyesinde başarı rakalamlarca ölçülür oldu. ben niteliğe bakarım. eski dönemle şimdiki dönem arasında ne fark var? hiç fark yok hatta görece daha bile kötü. zamanlama haber tarzına dikkat çekmek istiyorum.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilemedim

aaa
28 Kasım 2014 Cuma 20:16

neye göre ki bu liste maliyet mi memnuniyet mi bakalım medya etkili olabicek mi ?

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

mardin kızıltepe

süleymanın kankası
28 Kasım 2014 Cuma 19:37

süleymanın veliahtı gelirse dua edin ya mardin kızıltepeli kankası gelirse, makamına gelipte küfür yememiş adam kalyacağınıda iyi bilin

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kahraman cirit atar

etli sütlü organize
28 Kasım 2014 Cuma 19:29

ıspartaya yapılacak yeni atamalarda mardin kızıltepe olayları iyice irdelenmeli, tabii olarak rantı büyük yerleri zat-ı muhteremler sever yoğun bir şekilde oluşturulacak kulislerde etli ye sütlüye karışmadan kahraman ca cirit atarlar kendilerine biat edecek her söylemlerini emir telakki edecek abi yada f tipi insanlarla calışmak isterler ayrıca bu adamlar usulden hacıya bile gittiler

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tescilli başarı

ıspartalı vatandaş
28 Kasım 2014 Cuma 19:18

Lafta değil fiiliyatta tescillenmiş başarı .Genel Sekreter Osman AYDIN, Ispartalılar için büyük bir kazançtır.Türkiye genelinde ilk 4' e girmeyi başarabilen Genel Sekreteri ve ekibini tebrik ediyoruz.

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

birisi

hazıra konacak
28 Kasım 2014 Cuma 18:09

sağlık il müdürü de bu başarıya hazıra konmak için osman aydının koltuğuna göz dikmiş hatta vekillerden de okeyi almış diyorlar. ben okuldayken de vardı tembel öğrenciler hemen gelir çalışkanların yanında dersinden notundan sınavından geçinirlerdi

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane

hasta
28 Kasım 2014 Cuma 17:39

Bu işler hep masa başı işler

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

basın bilgisi

ıspartalı
28 Kasım 2014 Cuma 17:38

Basından takip ettiğimiz kadarıyla Isparta son 10 yıldır hep ilk 5 de. Yalnız dünden bugüne sağlıkta gözle görülür bir yenilik, ıspartada yapılıp da başka yerlerde yapılmayan bir sağlık uygulamasına rastlamadık. Bir çok hasta bu kadar personel fazlalığı ve yatırıma karşılık hastalar il dışına kaçıyor.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı sıralaması yaparken bunlar göz önüne alındımı

Ahmet Yücel
28 Kasım 2014 Cuma 17:31

benim yorumumu yayınlamadığınıza göre bahsettiğim kriterler gerçek başarı olduğundan genel sekreteri tanamam bilmem ama korama altına aldığınız yayınlamadığınız yorumdan ortaya çıkıyor anlaşılan başarısız

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

manidar

serdal
28 Kasım 2014 Cuma 17:23

bu haberin zamanlaması bence manidar. Paralel hep bunu yapıyor. Sosyal medya üzerinden yürüyor.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

leylek lak lak

bojuware 201
28 Kasım 2014 Cuma 17:13

leyleğin ömrülak lakla geçer. Şu konuda şukurum başarılı olmuşta vs vs. Bu kadar akli hükümet mevcut madem neden millet intihar ve bunalımda yapmacık yavan başarı diye milleti olmayan aklını işgal etmeyin. Ey millet üzerinde kurulan sömürü ve baskı bu andavallık sayesinde. Allahın ilk emrini unutmayın kal ve direndir.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler.

sansasyonel
28 Kasım 2014 Cuma 15:30

İlk yıl 3. ikinci yıl 4. ****et başarılı bir yönetim. Isparta adına büyük gurur. teşekkürler.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman AYDIN beyi tebrik ederiz. Çok Başarılı birisi.

Ahmet CİHAN
28 Kasım 2014 Cuma 14:13

2013 yılında da Türkiye 3. sü olmuşlardı. Başarılarınızın devamını dileriz.

8 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam gibi adam

sağlıkçı
28 Kasım 2014 Cuma 14:09

Osman Aydın Genel Sekreterlikler içinde çıtayı o kadar yükseltti ki, KHK'u tarafından tüm illere örnek olarak gösterilmeye başlandı. Hasta memnumiyeti, karne kriterleri,hastanın sağlığa ulaşılabilirliği...vb hep üstlerde yer aldı.Allah Ondan Razı Olsun. Adam Gibi Adam Osman Aydın

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarı sıralaması yaparken bunlar göz önüne alındımı

Ahmet Yücel
28 Kasım 2014 Cuma 14:09

başarının tescili için yıl sonu tüm hastanelerin karlılık oranları ,hasta memnuniyetleri,hastane enfeksiyon oranları,komplikasyon oranları,ameliyat başarı oranları, teşhiş başarı oranları,ölüm oranları,haste tedavi sonucu iyileşme memnuniyet anketleri yıl sonu olarak değerlendirilerek tüm hastaneler kıyaslanarak başarı ortaya çıktıktan sonra bu tür başarı tabloları yapılmalıdır.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla