visitor analyticsvisitor analytics

BÜYÜK GÜN 1 EYLÜL

Büyük gün 1 Eylül
10 Ağustos 2016 Çarşamba 12:52

Büyük gün 1 Eylül

TBMM Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, 400 milyon TL maliyetli Migros Kavşağı düzenleme projesi yapım işinin 1 Eylül'de ihaleye çıkarılacağını açıkladı.

 

Karayolları Antalya Bölge Müdürlüğü'nden Isparta'nın Migros Kavşağı ile ilgili beklediği müjdeli haber geldi. AK Parti Isparta Milletvekili, Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, 400 milyon TL'lik kavşak düzenleme projesinin 1 Eylül'de ihaleye çıkartılacağını açıkladı.Kavşak projesi ihale süreci tamamlanıp, yer teslimi yapıldıktan sonra 2 yılda tamamlanacak.

 

Isparta-Eğirdir ile Çevre yolunun kesişme noktasında olanadı Migros Kavşağı olarak anılan kavşaktaki düzenlemenin maliyetinin 400 milyonTL olduğu öğrenildi. Daha önceden açıklandığı gibi kavşak projesi kapsamında Isparta Belediyesi'nin sorumluluğu altında olan çalışmalar da ihale kapsamında değerlendirilecek. Belediye, bu haliyle 300 milyon TL'lik maliyetten kurtulmuş olacak. Karayolları Antalya Bölge Müdürlüğü tarafından 1 Eylül'de ihalesi gerçekleştirilecek Migros Kavşağı Projesi kapsamında alt geçit çözümlemesi yapılacak.

 

Isparta'dan Eğirdir istikametinde ve Eğirdir'den Ispartaistikametinde 2 yönlü alt geçit yapılacak. Isparta'dan Antalya istikameti ileEğirdir Yolu'ndan üniversite yolu istikametine çıkmak isteyenler için kollardançıkış düzenlemesi yapılacak. Sav-Çevre Yolu-üniversite yolu (kolçelikkavşağı)istikametinde ise üstten direk geçiş sağlanacak. Çalışma 2 yılda tamamlanacak.

Yiların özlemi

Kadri kesiktaş
10 Ağustos 2016 Çarşamba 18:46

Yılarca sorunlu olan bu kavşağın yapılacak olması biz İspartalıların mutluluk kaynağı olacaktır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ellerine sağlık ıspartamız seninle dahada şenlenir inşallah

hasan ali özdemir
10 Ağustos 2016 Çarşamba 18:10

süreyya bey sayın vekilim birde ilçemize toki vasıtasıyle 200 ailelik konut yapılması talimatı verin dışarıda yaşayan hemşerilerimiz sayende kira öder gibi ev sahibi olsunlar ilçemizede ekonomik katkısıda olur saygılarımla

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkate alırsınız inşallah

Objektif
10 Ağustos 2016 Çarşamba 14:09

Sayın Bilgiç, Uluborlu'nun İleydağı köyü ile Dinar'ın Ergenli köyü arasındaki KARABEL YOLU olarak bilinen yola da bir el atsanız, Uluborlu size minnettar kalacaktır. Her geçen gün ekonomisi kötüleşen Uluborluya hayati bir hizmet yapın bizde duacı olalım. Allaha emanet olun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devlet görevini yapmalı Vatandaşını ve DEVLETİNİ korumalı

İHBARSA İHBAR
10 Ağustos 2016 Çarşamba 14:06

Kimler ZAMAN gazetesine abone yapmak için uğraştı zorladı?Kimler zaman gazetesi temsilcisiydi?Kimler zaman gazetesi abonesi ve niye obone olmuşlardı KimlerFETÖ ye KURBAN VE KURBAN DERİSİ topladı?Kimlerin çocukları FETÖ okullarında BEDAVA OKUDU?Kimler FETÖ fitre,zekat ve öğrencilere burs istedi Kimler(hangi memurlar) Bakanlıklar arası geçiş yaptı kurum değiştirdi?Kimler AKP kaybetsindiye2014 yerel seçiminde,comhurbaşkanlığı seçiminde,7 haziran ve 1 kasım 2015 seçimlerinde CHPye HDPye OY İSTEDİ?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla