visitor analyticsvisitor analytics

BÜTÜNER HAYATINI KAYBETTİ!

BÜTÜNER HAYATINI KAYBETTİ!
18 Eylül 2015 Cuma 14:42

Isparta'nın tanınmış simalarından Mali Müşavir Mahmut Bütüner geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetti.

ISPARTA'da Mali Müşavir olan ve her kesimin tanıdığı Mahmut Bütüner, Burdur'da geçirdiği trafik kazası sonucunda hastaneye kaldırılarak yaşam savaşı veriyordu. Bütüner dün tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. Cenazesi ise bugün ikindi namazına müteakip Mimar Sinan Camii'nde kılınacak cenaze namazının ardından toprağa verilecek. Bizde Bomba 32 Ailesi olarakmerhum Mahmut Bütünür'e Allah'tan rahmet yakın dost ve akrabalarına başsağlığıdileriz

Büyükyörük

Şükrü
01 Ekim 2015 Perşembe 02:25

Başınız sağolsun Allâh geride kalanlara sabır versin Allâh geride kalanların acısını göstermesin başımız sağolsun :'(

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başsağlığı

Başsağlığı
19 Eylül 2015 Cumartesi 17:28

Allah rahmet eylesin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mekanın cennet osun

serefdenizer
19 Eylül 2015 Cumartesi 08:41

olmadı mahmut yine süpriz yaptın canım kardeşim kabrin nur mekanın cennet olsun adam gibi adamdın

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mekanın cennet olsun

kadir özkan
19 Eylül 2015 Cumartesi 01:57

allah rahmet eylesın aslan abım mekanın cennet olsun ınsallah cok uzulduk ama rabbım senı bızden cok sevıyormus

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mekanın Cennet Olsun

Sinan ALTUNAY
18 Eylül 2015 Cuma 15:29

Canım KArdeşim nasılda böyle bizleri amansız habersiz yalnız bırakıp gittin Mekanın Cennet Olsun Allah Günahlarını af edip, peygamberimize komşu eylesin nur içinde yat.

19 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla