visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 09:37

BÜTÇE GÖRÜŞMELERİNDE ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

BÜTÇE GÖRÜŞMELERİNDE ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR
10 Aralık 2014 Çarşamba 21:52

AK Parti Milletvekili Bilgiç’ten önemli açıklamalar.

Türkiye Büyük Millet Meclisinde bugün görüşmeleri başlayan 2015 bütçe görüşmeleri üzerine AK Parti grubu adına Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç bir konuşma yaptı. Türkiye ekonomisi üzerine önemli açıklamalarda bulunan Milletvekili Bilgiç’in gündeminde Cumhurbaşkanlığı Sarayı ve Isparta-Antalya dereboğazı duble yolu da vardı.


sayıştayın hazırladığı yolsuzluk dosyası neden okunmadı

sayıştay!!!!!!
14 Aralık 2014 Pazar 14:13

2014 Sayıştay Raporu onaylanmadan 2015 Bütçe görüşmelerine Anayasa gereği başlanamaz. Bütçe yapamayan meclis erken seçime gitmeli çünkü hükümet düşmüştür. Anayasa rafa kalktığı için anayasal düzeni bozmaktan yargılanacaklar.!!!!!!! Sayıştay sessiz değildir. Bir Millet Vekilinin söylediği 'Allahın bütün sıfatlarını Tayyip Erdoğanda görüyorum' duymaz görmaz Diyanet İşleri başkanına yeni araç alımı bile Sayıştay raporunda var.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir hastahanesi ve askeri yatırımı saymadık.

Hakan
10 Aralık 2014 Çarşamba 22:48

Isparta ya AK Parti iktidarları döneminde yapılanlar ortada iken karalamaya çalışmak abesle iştigaldir. Tarım,sağlık,eğitim,özel teşvikler vs üzerine verilen hizmetler ortadadır. Demirel döneminde büyük payı özel idarenin elinde olan çimento ve ağaç ile ilgili yapılan yatırımların sonunda kimin eline geçtiği ve sahipleri malumdur. Yapılanları kimse karalayamaz.

3 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla