visitor analyticsvisitor analytics

BURASI KAZA NOKTASI

BURASI KAZA NOKTASI
16 Kasım 2015 Pazartesi 14:15

BURASI KAZA NOKTASI

Eski Çevre yolunda ki Keresteciler virajında kazaların ardı arkası kesilmezken, sürücüler  yolda yeterli uyarı levhası olmamasından şikayetçi

 

Esik Çevre Yolundaki kör nokta olan  devamlı viraj noktasında yeterince uyarı levhası olmamasının kazalara davetiye çıkardığı  belirtildi. Geçtiğimiz hafta sonunda bu noktada virajı alamayan bir araç yoldan çıkartı ve 5 takla atarak durabildi.Sürücü, emniyet kemerinin takılı olmasıyla araçtan burnu bile kanamadan çıktı.

 

 Bu kazanın  ardından, sürücüler ve çevredeki vatandaşlar  bu noktada sık sık kazaların yaşandığını belirterek, yolda düzenleme yapılmasını ve yeterli uyarı levha ve işaretlendirmenin yapılmasını istediler. Özellikle  gece trafiğinde bu virajın sürücüler için tehlike saçtığı belirtilirken, çelik bariyer veya hız kesici yapılması gerektiği ifade edildi. Vatandaşlar, yetkilileri gerekli tedbirlerin alınması yönünde göreve davet etti        

hız kesici (kasis) istiyoruz

Anadolu Mahallesi Sakinleri
16 Kasım 2015 Pazartesi 23:07

Anadolu mahallesi sakinleri olarak o bölgede hız kesici (kasis) istiyoruz. Değilse, bundan sonraki kazaların müsebbibi olarak Karayolları, Trafik ve Belediye'yi sorumlu tutacağız.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAVŞAKLARDA YAVAŞLA !

Şevki Yılmaz GÜVEN
16 Kasım 2015 Pazartesi 20:23

En çok kazalar, KAVŞAKLARDA olmaktadır. Şu sürücüler, ne hikmetse " kavşaklarda yavaşlanması gerektiğini öğrenemediler. Ne zaman öğrenecekler ? Ayrıca, MAKAS ATAN, TAKLA ATAR !!!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kalkmasılazım

mahallali
16 Kasım 2015 Pazartesi 18:47

sayın yetkılı kişiler artık hastana yapılıyor kerestecılerın atıkları görünüm bozuklugu yakışmıyor görüntü bozuk yol kaygan sayın başbakanımız haklı sanayıler merkezın dışına kopekler gece yurünmüyor diş acılınca vatandaş gece ne yapacak tetbır alınsın

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alakası yok

Sürücü
16 Kasım 2015 Pazartesi 16:21

Kardeşim orada muhtemelen yağ dökülmüş ve kalıntısı kalmı. Düşük hızda bile araba kayıyor. Daha önceleri hiç böyle olmuyordu. Virajın mutlaka iyice temizlenmesi lazım.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim şart

ısparta-32
16 Kasım 2015 Pazartesi 14:57

Daha dün bir kaza atlattım anayoldan geliyorum adam göz göre göre beni beklemek yerine dönmeye kalktı tedbirli olmasak kaza kaçınılmazdı. Maalesef Isparta'da bilinçsiz şoför çok altına araba alan kendini usta şoför zannediyor.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla