visitor analyticsvisitor analytics

BURASI ISPARTANIN YÜZ KARASIYDI

BURASI ISPARTANIN YÜZ KARASIYDI
17 Kasım 2016 Perşembe 19:54

BURASI ISPARTANIN YÜZ KARASIYDI

Isparta merkezde bulunan ve vatandaşların sürekli tepkisini çeken, adeta bir batakhane olan Isparta'nın yüz karası genel ev  2008 yılında törenle yıkılmıştı yıkılmıştı. Yeni Genelev için Toki Akkent bölgesine yapılan ruhsat verilmeyince  bina uzun yıllardır atıl vaziyette kalmıştı.

Bu atıl bina bir daha kötü niyetli insanların eline geçmesin diye Isparta Belediyesi satın alarak önemli bir işe imza attı.

 

Burnu kaf dağında olmayan adam.
08 Ocak 2017 Pazar 16:00

Hem "Burası Yüz Karasıydı" diye manşet atarak fuhşiyatın çirkin yüzünü gösterip, hem de manşetin yarısını kaplayacak şekilde külotlu çorabını giymeye çalışan yari çıplak bir kadını gözümüze ****k hanginiz fikriydi söyler misiniz sayın bomba32 editörü?

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uluborlu
15 Aralık 2016 Perşembe 01:04

Genelevi kapatmak çaremi ****lar Facebook kurmuş ordan çalışıyor

12 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

tc
18 Kasım 2016 Cuma 19:04

oraya baskan yarıs pisti sözü verdigi sıralarda oranında hizmet binası gibi v.b kullanılabilecegini söylemişti onla alakalı olsa gerek

4 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

neeeeey

orakçı
18 Kasım 2016 Cuma 15:15

Neeeey MHP mi almış gazino mu olacakmış yook canııım inanmam yakında orayı imara açacaklardır onun için yatırım aracı olacaktır. :)

14 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

İbrahim
18 Kasım 2016 Cuma 11:32

Bu alanın yanında Isparta belediyesine ait fidanlık var sayın başkan burayı en iyi şekilde ıspartanın hizmetine sunacaktır inşallah.

18 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla