visitor analyticsvisitor analytics

BÜLENT ERSOY PEŞLERİNİ BIRAKMIYOR ...

BÜLENT ERSOY PEŞLERİNİ  BIRAKMIYOR ...
23 Ocak 2017 Pazartesi 13:20

BÜLENT ERSOY PEŞLERİNİ BIRAKMIYOR ...

Bülent Ersoy, köpek kulağı kesen çocuklara dava açıyor. 

Bülent Ersoy hafta sonunda Girne Rocks Hotel’de sahneye çıktı. Kulak kesen çocukları unutamadığını söyleyen Bülent Ersoy, bu işin peşini bırakmayacağını söyledi. Sosyal medyada yayınlanan ve yavru bir köpeğin kulaklarını kesen çocuklara adeta ateş püsküren Bülent Ersoy çocukların yakalanarak gözaltına alındığına çok sevindiğini belirterek “Pazartesi günü avukatım çocuklar hakkında dava açıyor. Talimat verdim işin peşini bırakmayacağım. Kulak nasıl kesilir göstereceğim onlara. Hayvanlara eziyet edenlere karşı örnek bir dava olacak” dedi.

LINC KAMPANYASI YAPAMAZSINIZ!

VATANSEVER!
24 Ocak 2017 Salı 02:25

BU GENCLERE MANEVI LINC KAMPANYASI UYGULAYARAK GÜNDEME GELME CABASI ICINDE OLANLARDA INSAFLI DEGILLER! EN GÜNAHSIZ OLANINIZ ILK TASI ATSIN! BU COCUKLAR BU HATAYI ISLEMEDEN ÖNCE DÜNYA GÜLLÜK GÜLISTANLIKMIYDI! AYRICA BU ÜLKEDE KANUN VE ADALET VAR; KIMSE ADLI MAKAMLARIN YERINE KARAR VEREMEZ!

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal .
24 Ocak 2017 Salı 00:33

Duyarlığından dolayı tebrik ederiz. Ancak köpekle ilgili birşey yapabilmiş mi. Rehabilitasyon merkezine gönderip ,psikolojisinin duzelmesine yardimci olmuş mu.Olmuşsa teşkür ederiz.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaf
23 Ocak 2017 Pazartesi 16:44

Memlekette her gün onlarca şehit veriliyor her yerde patlamalar oluyor insanlar ölüyor bu çocuklar yakalandı ve kanunda geçen cezaları ne ise aldılar. Memleketin onca çocuklarını şehit eden teröristler dışarıda gezerken bu çocuklara mühebbet hapismi verilsin. Bütün bunlara sesini çıkarmayan Bülent hanım bu iki cahilinmi peşine düştü. millet evine ekmek ****üremez bunlarin derdi ne olmus bunların derdi ne

10 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ailelere eğitim şart!

Hayvansever
23 Ocak 2017 Pazartesi 15:31

Bence aileleleri göz altına alınmalı. Böyle çocuk yetiştirilmez!!!

23 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla