visitor analyticsvisitor analytics

BU YOLLAR DUBLE YOL OLACAK

BU YOLLAR DUBLE YOL OLACAK
21 Nisan 2014 Pazartesi 22:01

Milletvekili Özel: Birileri sevinmese de yollar duble olacak

Ispartalıları yakından ilgilendiren Antalya ve Konya duble yol projeleriyle ilgili AK Parti Milletvekili Recep Özel, önemli açıklamalarda bulundu. Türkiye’nin hiçbir yerinde 100 kilometrelik bir yolun aynı anda ihale edilmediğini belirten Özel, “Hem Antalya hem de Konya birileri sevinmese de etap etap bitirilecektir” dedi.

YALNIZ KURT
23 Nisan 2014 Çarşamba 00:39

10 KM ÇEVREYOLU 3 YILDA BİTMEDİ 100 KM KAÇ YILDA BİTER???

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nuh tufanı
22 Nisan 2014 Salı 19:52

Senin biteceğin kesin de. Gerisini Rabbim bilir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

barbaros32
22 Nisan 2014 Salı 17:20

bomba32 bu yorumları neden zamanında yayınlamıyorsunuz koskoca memurlar net bile 15 dk yayınlıyor 2 saat önceki yorumum hiç oldu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aptal zannetiniz yemedi
22 Nisan 2014 Salı 16:09

bu halkı daha nekadar çok basite alacaksınız size güven sıfırlandı sadece atabeyin vekili olabilirsiniz bir ALLAHIN kulunun işini yaptım ilgilendim deyin duacı olacagız. resmi kurumlara adam alınır ıspartadan cok burdurlu girer bayrama vekile helel olsun seçimdede sakın aday olmayın yazık edersiniz ısparta halkına ilnizde olmazsanız bu sefer 4 0 olur olursanız tam tersi olur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla