visitor analyticsvisitor analytics

BU YARIŞTA NEDEN YOKLAR?

BU YARIŞTA NEDEN YOKLAR?
06 Nisan 2015 Pazartesi 22:57

SDÜ Rektörlük seçimlerine 2 hafta gibi bir süre kala adaylar arasında en çok aranan isimler Tıp Fakültesi eski Başhekimi, üniversiteye müthiş emekleri geçmiş Prof. Dr. Süleyman Kutluhan ve yine Prof. Dr. Mahmut Bülbül oldu.

Ne kadar dürüst, ne kadar düzgün, ne kadar bilgili bir hoca olduğunu hemen herkesin söylediği Prof. Dr. Süleyman Kutluhan'ın neden aday olmadığını bilmiyoruz ama, aslında geçen Rektörlük seçimlerinde Prof. Dr. Sayın Kutluhan aday olmuştu. Ama ipi göğüsleyen o seçimde Prof. Dr. Hasan İbicioğlu idi. Yanlış hatırlamıyorsam 50-55 oy almıştı. Öte yandan, Kutluhan sürekli öğrenmeye, bilgi edinmeye açıkta bir insan. Alanındaki son gelişmeleri öğrenmek ve araştırma yapmak üzere Ocak 2012'de Amerika'ya gitmişti. Orada 3 ay boyunca sara hastalığının erken teşhis ve tedavisi konusunda çalışma yapacaktı. Sonuç itibari ile, Prof. Dr. Sayın Süleyman Kutluhan eğer bu dönem aday olmazsa gerçekten üniversite için büyük kayıp olmuş olur.

Öte yandan Mahmut Bülbül'ün ise neden aday olmadığını anlayamadık. Kendisinin aday olması tüm kesim tarafından beklenirken, bu yarışta olmaması şaşırtıcı geldi.

İkiside aday olmaz

A6
08 Nisan 2015 Çarşamba 03:01

Süleyman Hoca yakın çevresine aday olmayacağını söylemiş. İbicinin 2 tane yorumcusu 50 60 tane yorum yazdı diye Hocalar gaza gelmez.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçma

Memo
08 Nisan 2015 Çarşamba 02:24

aşağıda biri saçmalamış. paralelle mücadele edecek tek kişi çarıkçı diye. onun kaç tane paralelci aldığını biz biliyoruz. daha düne kadar paralellerle can-ciğerdi. gerçek anti-paralel sadece raşit hocadır.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

haysiyet
08 Nisan 2015 Çarşamba 01:10

Yorum yazarken biraz onurlu olun. Bilmeden gormeden yorum yazmayin. Kirli bir amac icin yazdiginiz belli. Burada rumuz kullaniyor olabilirsin de Allah biliyor iftiralarinizi. Simdide ktlhn hoca ile mahmut hocayimi emellerinize alet ediyordunuz.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizler düzgün insanlarsınız

Üniversiteli
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:51

Mahmut hocam, Süleyman hocam, sizler ağırbaşlı, kişilikli, işinde ehil düzgün insanlarsınız. Sizi alet eden gözünü makam hırsı bürümüş kişiliksiz akademisyenlerin aşağılayıcı yazıları SİZİ ASLA ÜZMESİN. Sizler çok değerli insanlarsınız. İyi ki varsınız. Sizden Allah razı olsun.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yakışmıyor

Bir Üniversiteli
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:47

Şu yorumları yazanların çoğu akademisyen. UTANMADAN Mahmut hoca ve Süleyman Hoca hakkında aşağılayıcı sözler sarfediyorsunuz. Eminim bu aşağılayıcı sözleri yazanlar bir rahatsızlığı olduğunda önce deneyimlerine güvenip Mahmut hoca gibi değerli doktorların önüne yatıyorsunuz.Bir iki fırıldak rektör adayının düzenbazlıklarına ortak oluyorsunuz. Bu üniversiteden ADAM OLMAZ. Ayıp yaptığınız kişiliksiz adamlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zeka testi

abdullah bilir
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:38

sayın hocalarım sakın gaza gelip aday olmayın. adamlar resmen sizin zeka seviyenizle alay ediyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bi bak

bak bi
07 Nisan 2015 Salı 23:26

sizin ****ada bu işler bölemi olu... züleymandan neden çekinirsiniz. bi de bu ibicioğlu ne esrarengiz adammış. fatih çıka, o çıkardı,nazmi çıkar o çıkardı.süleyman çıkar o çıkardı. ilker çıkar o çıkardı deyola. ula bu adam meymişki herkes aurasına girmiş. içinde bu ibiciolunun olmadığı bi cümle kuramıyolamı. yoksa bu da ibiciolunun formatlamasımı.yok yok bak bi Süleyman bu işi hallede.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fatihin suçu ne

saldıray
07 Nisan 2015 Salı 23:21

bu ilker neden hep fatihe saldırır. derdi ne . bunlar acaba ibicioğluylamı anlaştılar. nede olsa dekanı ve danışmanıydı. Süleyman kutluhandan neden çekinir. anlaşılmaz bir durum

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aç tavuk ve darı ambarı

aman aman
07 Nisan 2015 Salı 23:19

çarıkçının oyumu varda bölünsün. bölünemeyecek kadar küçük olduğu için güçlü adaylara saldırıp kendini önemsetmeye çalışıyor. Süleyman hocam lütfen gel. meydan ibicioğluna kaldı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dikkat paralel algı yönetimi var

dikkat paralel algı yönetimi var
07 Nisan 2015 Salı 22:49

paralelciler bıktık sizden gidin artık gidin. Bu ne böyle akla hayala gelmeyen algı yönetim taktiğiniz var.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

***

***
07 Nisan 2015 Salı 22:44

Ah ibicioğlu ah daha neler yapacaksın bakalım...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

son vuruş

tıp fakülteli aydınlar
07 Nisan 2015 Salı 18:48

Süleyman Kutluhan ve mahmut bülbül hocamız nerdesiniz. size ihtiyacın tam duyulduğu bir anda lütfen sorumluluktan kaçmayın. sağcısı solcusu sizin arkanızda

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

algıcı paraleller

Mehmet
07 Nisan 2015 Salı 18:30

paralel yap yine algı yönetiyor ah paralel ah yine her şey sizin istediğiniz gibi olacak değil mi. Birilerinin aday olmasını sağlayıp ilker hocanın rektör olmasını engelleyeceksiniz çünkü paralel için en tehlikeli ilker hoca paralel yapının düşmanı ve paralele karşı ciddi mücadeleler verecek paralel için ilker hoca rektör olmasında kim olursa olsun düşünceniz bu değil mi paralelcikler sizi. Kim bilir sizi bu kadar telaşlandıran nedir acaba?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepsi paralel

ilker çarıklar
07 Nisan 2015 Salı 17:03

hepiniz paralelsiniz. paralel, paralel, paraleeeel. bütün adaylar paralel bir ben değilim. ilk önce paraleli ben dedim.o laf bana ait kimse kullanmasın. ulan tam bi lafım tuttu hepiniz içine ediyorsunuz. hepinizin topuna başlatmayın lann.. süleyman kutluhan hem sen abdullah gülün akrabası değilmisin. sen birinci de gelsen bu iş olmaz... paralel de paralel... doktooor...

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

fırsatçı

paracı
07 Nisan 2015 Salı 16:39

İlker çarık çıya sorun bakalım. danışmanı olduğu öğrenciden ne istemiş. eşi müh fakültesinde olan bir öğrenci. Süleyman hocanın bu işleri olmadığı aday olmasından korkuyor. onun için her aday olana saldırıyor.bir de kendini önemli sanıyor. Süleyman hocam seni arıyor herkes.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sararmış benizler

sarıkçı
07 Nisan 2015 Salı 16:36

Çarıkçı rektör adayı oldu istenmediğini anlayınca benzi sarardı. adam bir baktıki destek yok. tutuştu. kah fatihe kah hasana saldırıyor. kendisi sosyal bilimler enstitüsü müdürüyken bir sürü cemaatçi aldı. zaman gazetesi abobeliğini muhtemelen yeni kesti. kendisine söven adama gidip oy uğruna rica minnet etti. şimdide Süleyman hocanın aday olacağını duyunca tutuşmuş. Süleyman hocam bu işi sen çözersin.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çırpınma artık ibicioğlu

olmazzzzz
07 Nisan 2015 Salı 15:50

Prof. Dr. Süleyman Kutluhan ve yine Prof. Dr. Mahmut Bülbül çok degerli hocalarımızdır ve ibicioğlunun oyununa gelmeyeceklerini umuyorum...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Analiz

Analizci
07 Nisan 2015 Salı 15:47

bunlar çarıkçının oylarını bölmek adına atılan kirli taklalar. kutluhanı sahaya çekip aday yapmak ve çarıkçının oylarını bölmekten başka bir şey içermiyor. sözde mhpli myo müdürü bir aday da yine aynı stratejiyle oyuna sürülmüş. raşitin aday olması ise mevcut rektör için bal-kaymak oldu. adam dağıttığı kadrolarla kemik oyu varken diğer oylar bölük bölçük oluyor bu da mevcut rektörün işine yarıyor. sanırım tavlada yenilen gazeteci bir arkadaş sadece türkü söyleme sözü vermemiş.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz inandınız mı?

athenaios
07 Nisan 2015 Salı 15:24

böyle ucuz seçim stratejilerinin tutmayacağı gerçeğini bile bile hala umut beslemek acziyet değil de nedir? Sayın Kutluhan ve Bülbül böyle bir oyuna gelemeyecek kadar onurludurlar zira onların tek kaygısı akademidir sayın komplocular...

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tutmaz...

a.n
07 Nisan 2015 Salı 15:09

şampiyon belli ikinci kim acaba oylamasına hoşgeldiniz :)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merkez

Isparta
07 Nisan 2015 Salı 14:46

Süleyman hocamızı seviyoruz geldiği yerlerde görevini layıkıyla yapacanada eminiz sizi rektör olarak görmeyi çok isteriz syn hocam saygılar

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonuç

Neo Militan
07 Nisan 2015 Salı 13:30

Hocam İbicioğlunun cirkin oyunlarına gelmeyin. Siz değerlisiniz.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Savaşçı

Süvari
07 Nisan 2015 Salı 12:09

Haydi süleyman hocam yolun bahtın açık olsun çıkta alsın ibicioğlu boyunun ölçüsünü

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ollunlu

Kesin
07 Nisan 2015 Salı 11:48

Süleyman hocamızı çok seviyoruz inşallah aday olur ve ibicioğlunun karşısına sağlam bi aday çıkar

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAŞARILAR

oğuz bilgin
07 Nisan 2015 Salı 11:14

SN Süleyman hocam başarılar dilerim.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla