visitor analyticsvisitor analytics

BU YARIŞIN GALİBİ ISPARTA OLACAK

BU YARIŞIN GALİBİ ISPARTA OLACAK
12 Haziran 2017 Pazartesi 02:18

BU YARIŞIN GALİBİ ISPARTA OLACAK

ISPARTA Valisi Şehmus Günaydın, AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın resmen hizmet yarışına girdiler. Isparta’nın hizmet adamları gece-gündüz vatandaşlarla buluşarak hizmet anlayışında fark yaratıyor.

VALİ GÜNAYDIN İLÇE İLÇE, KÖY KÖY GEZİYOR

Isparta Valisi Şehmus Günaydın, Ramazan Ayı dolayısıyla iftar ve sahur programlarında vatandaşla buluşuyor. Gece köy kahvehanelerinde sahur programlarına katılıyor. Vatandaşın isteklerini, taleplerini ve sorunlarını dinliyor. Hizmet talebine anında cevap veriyor. Kurumları seferber ediyor. Devlet kanalınca çözülmesi gereken sorunlara anında müdahale ederek, vatandaşın sevgisini kazandı.

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ HER YERDE

Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı ve AK Parti Milletvekili Bilgiç, meclis çalışmalarından fırsat buldukça Isparta’ya gelerek hükümet tarafından yapılan yatırım ve çalışmaları takip ediyor. Köy yollarının sıcak asfalt çalışmalarına bile katılan Bilgiç, vatandaşlarla buluşarak hizmetin daha da artması ve çözüm odaklı anlayış için sürekli toplantılar düzenliyor. Bir o açılışta bir bu etkinlikte her tarafa ulaşmaya çalışıyor.

BAŞKAN GÜNAYDIN PROJE ÜSTÜNE PROJE

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ise Gökkubbe Fuar Alanı’na Isparta’ya kazandırmasının ardından hayvan barınağı, Isparta’nın güllerle süslenmesi ve şu sıralar asfalt seferberliği derken proje üzerine proje yürütüyor. Gece gündüz mahallelerdeki yapılan çalışmaları takip ediyor. Bir yandan yeni otogar alanına gidiyor. Proje yapıyor, başlatıyor, takip ediyor ve sonuca ulaşıyor.

Isparta’da bürokrasi, hükümet ve muhalefet büyük bir hizmet yarışıve vatandaş odaklı çalışma başlattı. Gecesini gündüzüne katarak Isparta’yı hizmet ediyorlar. Yatırım üzerine yatırım yaparak Isparta’yı daha da kazandırıyor. 

ALLLAH RIZASINI KAZANMAK İÇİN YAPIN NE YAPARSANZ

NESRİNN
13 Haziran 2017 Salı 00:48

kim olursa olsun hangi devlet kurumu olursa olsun BİR CİVİ CAKIYORSA ALLAH RAZI OLSUNN..ARTIK MİLLLETİN UCUZ LAFLARA KARNI TOK YAPACAZ EDECEZ GELEÇEK GİBİ TERİMLER SİYASETİN YALANLARINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİLİDRR YAPILACAKSA YAPILIR BİTTİİİ...YOK YATIRIM PROĞRAMINI ALINDA SÖZ ALDIK BUNLA LAF SALATSINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİLBIRAKIN ARTIK KENDİ İÇİMİZDE CEKİŞMELERİİİ OZEL İDAREE BELEDİYEY BELEDİYE OZEL ODAREEYE ARKADAŞ BIRAKIN KISIR DONGULERİ ARTIKK HİZMET YAPI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asfalt?

FURKAN
12 Haziran 2017 Pazartesi 20:20

Sayın büyükler, davraz mahallesinde oturuyorum. Hergün evin önünden geçerken yolları görüyoruz. Doğalgaz çalışması derken bütün yolları yamaya yamaya çirkinleşti yetmezmiş gibi yollarda göçükler oluştu. Muhtarın bakacağı yok en azından şu yorumları okuyorsanız davraz mahallesi 3958. 3959. sokakları gezin bakın işte o zaman hizmet yapıyoruz diyebilirsiniz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR KÖYÜ

üniversiteli
12 Haziran 2017 Pazartesi 19:21

YARIŞINIZI ÇÜNÜR DE YAPMANIZI ARZ EDERİM.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Garip
12 Haziran 2017 Pazartesi 17:55

İTKM NE OLACAK

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acaba

Vatandaş
12 Haziran 2017 Pazartesi 16:19

En az duble yol hangi ilimizde acaba ?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla