visitor analyticsvisitor analytics

BU VİDEO HABER SADECE BOMBA 32 ALLAH VAR GAM YOK !

BU VİDEO HABER SADECE BOMBA 32  ALLAH VAR GAM YOK !
20 Ocak 2015 Salı 21:11

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü'nde görevli 3'ü eski 10 emniyet personeli, resmi belgede sahtecilik, haberleşmenin gizliliğini ihlal ve iftira iddiasıyla gözaltına alınmasının ardından Isparta’da bulunan polis memurlarının aileleri Adliye Sarayı önünde bir araya gelerek gözaltı kararlarını protesto etti.

GÖZALTI KARARINA AİLELERDEN TEPKİ

Gözaltına alınanlardan Peyami Baykara ve Mehmet Şanverdi'ninavukatı Hıdır Yıldız, "Tüm Türkiye'de başlatılan 17-25 Aralık yolsuzluk verüşvet operasyonu sonucunda algı operasyonu yapılmış olup, Isparta ayağımüvekkillere karşı yapılmıştır. Elle tutulur, gözle görülür somut hiçbir delilyok. Müvekkiller daha önce ifade verdi. İfadeleri gereğince savcı gözaltıkararı almamıştı. Şimdi gözaltı kararı uygulanmıştır. Şehir dışında bulunanşüphelilerin de getirilmeleri beklenmektedir. Yarın öğleden sonra ifadelerinebaşlanılacağını savcı bey ifade etti. Suçların toplam cezası 3-6 aydan basitsuçlardır. Yarın savcı beyin vereceği kararı bekliyoruz. Müvekkillerimizherhangi bir suç işlememişlerdir" dedi.

'AİLESİNİ İHMAL EDEREK ÇALIŞTI'

Mehmet Şanverdi'nin eşi Mukaddes Şanverdi ise "Eşim 20yıllık memur. Sadakatli bir şekilde görevini yaptı. Ailesini ihmal ederekçalıştı. Biz bunu hak etmedik. Allah var gam yok. Mehmet Şanverdi'den gururduyuyorum" diye konuştu.

Peyami Baykara'nın eşi Meral Baykara da "Allaha şüküryanlış yapmadı. Gurur duyuyoruz. Allah var gam yok" şeklinde konuştu.

Grup daha sonra Adliye binası önünden ayrıldı.<

haksızlik

adalet araniyor
21 Ocak 2015 Çarşamba 11:47

Bu kadar suca uc alti ay öylemi babam ablasinin yuzkarasin icin halama attigi hakaret mesajindan ikiser sene aldi hakli oldugu halde ayni suc ayni kisi hala suren mahkemeler var on sene cezasi oldu adammi oldürdü anlamadm hala ceza aliyo ozaman ya bu adalet kisilere gore az yada cik veriliyo yada bu az ceza alanlarin ya allahi ayri yada a.b vatandasi baska aciklamasi yok yada ceza verenler paraleldir sin zamnlarda alistik bu sozlere ..ey adaletsi dunya eninde sonunda bu dunya yola gelirde adalet

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ailesini ihmal eden vatanınıda ihmal eder

hayrettin
21 Ocak 2015 Çarşamba 09:21

ailesini ihmal eden vatanınıda ihmal eder. Alır başka yerden emirleri daha bunlar iyi günler yeni başlıyor

9 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hırsızların aklandığı bir ülkede!!!

mahmut aksu
21 Ocak 2015 Çarşamba 08:54

Sevgili kardeşlerim öncelikle Allah yardımcınız olsun. 1998 lı yıllar her yer rüşvet, her yer yolsuzluk,biz mhp lisi, chp lisi, anaplısı, Dyp lisi parti tutmatık Sayın Cumhurbaşkanımızı Yani Akp yi iktidara getirdik. biz bu yiğitliği yaptık. Sayın Cumhurbaşkanımızı gelebileceği en iyi yere getirdik. ama onun tüm cematine aynı toleransı gösterecek değiliz. hele utanmadan yetimlerin paralarını yiyen aldı diyende, taktı diyende deyip sahte fatura gösteren. gelin bu sefer siz bizim elimizden tutun.

8 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla