visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:51

BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI BİR GÜNDE 2 KAZAYA KARIŞTI

BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI BİR GÜNDE 2 KAZAYA KARIŞTI
11 Temmuz 2017 Salı 22:43

BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI BİR GÜNDE 2 KAZAYA KARIŞTI

Fatih Mahallesindeki kazanın ardından ilginç bir olay gerçekleşti. Fatih Mahallesindeki trafik kazasında yaralıyı taşıyan ambulans hemen 700 metre ileride Kolçelik Kavşağında kazaya karıştı. Hal böyle olunca yaralı başka bir ambulansla hastaneye götürüldü.

 

Anti Halil
12 Temmuz 2017 Çarşamba 09:09

Halil, inşallah bir gün senin annen baban kardeşin eşin ya da çocuğun o ambulansla hastaneye yetiştirilmek zorunda kalınır, o zaman böyle yorum yapabilecekmisin ? Senin için geri kafalı zihniyet olduğu müddetçe böyle yorumlar yapılmaya devam edecektir. Sen kimsin mı ambulansın ****ürdüğü hastayı sorgulamak cihetine giriyorsun...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halil
12 Temmuz 2017 Çarşamba 00:02

Hayati tehlikesi bulunmayan çok basit bir vakalarda bile ambulanslar geçiş üstünlüğünü kullanıp trafik güvenliğini tehlikeye düşürmektedir, bu hususlar denetlenmeli, eğer ciddi bir problem varsa geçiş üstünlüğü sonuna kadar kullanılmalı, yol vermeyen duyarsız şoförler de kesinlikle cezalandırılmalı

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önemli değil
11 Temmuz 2017 Salı 23:10

Siren sesini duyan oto sürücüsü kedisini ambulans sürücüsü sanıp geçiş üstünlüğünü kullanmak istemiştir. Burası ısparta ???

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla