visitor analyticsvisitor analytics

BU MÜDÜR HER OKULA LAZIM!

BU MÜDÜR HER OKULA LAZIM!
19 Ocak 2016 Salı 10:38

Senirkent’te 3 derslikli ve 70 Öğrencisi bulunan Zübeyde Hanım Anaokulu'nun boya badana işlerini okulun bayan Müdiresi Sultan Yaşar Çiçekdemir ile bayan Hizmetlileri Hatice Doğan, Hülya Kunt ve Şahinde Şahin ile erkek Hizmetli Erdal Kaplan yaptı.

Senirkent İlçesi Hamidiye Mahallesi Yükseliş Caddesinde bulunan Zübeyde Hanım Anaokulu’nda bugünlerde hummalı bir çalışma yürütülüyor. 3 derslikli ve 62 öğrencisi bulunan okulda maddi sıkıntılardan dolayı okulun boya badana işlerini Okulun Müdiresi Sultan Yaşar Çiçekdemir ve hizmetliler yaptı.


Okulun boya ve badanasının eski ve yıpranmış olduğunu gören okul Müdiresi Çiçekdemir, çoğunluğunu bayanların oluşturduğu hizmetlileri de yanına alarak okulun boya – badana işine girişti. Boya kovalarındaki boyayı önce karıştırıp sonra eline aldığı fırça ile sınıfları ve idari katı boyayan Müdire Çiçekdemir, halinden de oldukça mutlu görünüyor.


Okul Öncesi Öğretmeni olan Sultan Yaşar Çiçekdemir 5 Yıldır öğretmenlik yaptıktan sonra atandığı Senirkent Zübeyde Hanım Anaokulunda Müdür Vekilliği yapıyor. 4 Hizmetli, 3 Öğretmen ve 1 İdareci olarak toplam 8personel bulunduğu okul, Müdire Çiçekdemir’in önderliğinde yapılan boya vebadana işlerinin ardından pırıl pırıl bir hale geldi.


Okulda yapılan bu ve bu gibi çalışmaları zaman zaman okulun internet sitesi olan senirkentzha.meb.k12.tr  sayfasında paylaşan Okul Müdiresi Sultan Yaşar Çiçekdemir, bu çalışması ile siteyi ziyaret edenlerden büyük beğeni ve takdir görüyor.


 

ukala yorumculara

dinarlı
22 Ocak 2016 Cuma 23:16

allah rızası için sizde reklam için yapın alın o fırcayı elinize ALAMAZSINIZ REKLAM İÇİN BİLE ALAMAZSINIZ KASALMAK VARKEN SİZDEE!! YAZIK sizde lütfen reklam yapın.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

etme bayan hocam

reklam yapılır
21 Ocak 2016 Perşembe 23:39

okulunuzda 4 hizmetli varken sizin boya yapmanız gerekmez müdüre hanım eğer hava eksikliğiniz reklam eksikliğiniz varsa bu işe girersiniz belliki reklama ihtiyacınız var ... yanlız şunu da iletiyim bu yapmış olduğunuz reklam size hava su olarak döner ilçe milli eğitimden haberiniz olsun ... pek sevinmezler bi sorun

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Örnek

Tebrikler
20 Ocak 2016 Çarşamba 13:18

Bir ögretmen neyin reklamını yapabilir? Okula giden hizmetin eksikliğini, hizmeti göndermeyenleri eleştireceklerine bir öğretmeni eleştirmek ne kadar tuhaf görünmekte. Ögretmen olmak ne demek bunu anlamayan toplumu eğitime teşvik etmek ne kadar gereksiz. Öğretmen hanımi ve diğer çalısanları tebrik ediyorum.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

:))

azimle s....n
20 Ocak 2016 Çarşamba 10:30

boya kovalarındaki boyayı önce karıştırıp sonra eline aldığı fırça ile sınıf ve idari odaları boyamış:)))

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reklam

Huseen
19 Ocak 2016 Salı 22:18

Boya reklamı olmalı galiba bu

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

afferim sana

vatan sevdalısı
19 Ocak 2016 Salı 21:09

on numara beş yıldız reklam olmuş.okulun dış sıvası dökülüyor reklam yapacağına ve fotojenik pozlar vereceğine esas ****arı tamir ettir.senden başka çalışan yokmu okulda hademeyi çalıştır sayın müdürem.alıdı anlaşıldı türbanlı pozlarınla birilerine bende sizdenim mesajı vermişsin fırça eline bile yakışmamış hem elektrik prizini niye boyarsınki

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

ertan ersal
19 Ocak 2016 Salı 20:30

şahinde ve ekibini kutluyorum tebrikler

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DESTEK ÇIKMAK GEREKİRKEN TEPKİ GÖSTERMEK NEDEN!!!

Şahin Ali
19 Ocak 2016 Salı 19:34

Sonuçda herkesin örnek alması gereken birşey yapılmış bence. Bence direk olumsuz olarak yorum yapacağımıza birşeyler başarmak için çabalayanlara destek olmamız gerek. Ülkemizde ne idarecilerimiz ne siyasetçilerimiz varki sadece o koltuğa oturup okulunda ülkesinde olanı biteni umursamıyor.Bırakında okulu ve vatanı için her kim birşeyler yapmak için çaba gösteriyorsa elinden geleni yapsın. Eksik görülen yanlış olan şeyler varsada o zaman toplum olarak bizler ders çıkarıp daha iyilerini yapalım...

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden ?

ad soyad
19 Ocak 2016 Salı 17:57

Hersey tamam da Neden reklam yapar gibi objektife poz vererek boya badana yapıyo onu anlamadım bide boya işi yazın yapılır kışın boya mı kurur hiç?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

reklam

müdür
19 Ocak 2016 Salı 16:17

Olukları tamir eden boya yapan müdürlük sistemi geride kaldı müdürüm, şimdi lider olacaksın OGYE kuracaksın okulun iş ve işlemlerini yaptıracaksın. Okul müdürü hizmetlinin yapacağı işi yaparsa hizmetli de okul müdürünün işini yapmaya kalkar.Reklam için kara kış gününde boya yapmaya da gerek çünkü boyanın kokusu minik yavruların sağlığına zararlı.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla