visitor analyticsvisitor analytics

BU KÖYDE TUTULUYOR!

BU KÖYDE TUTULUYOR!
09 Haziran 2016 Perşembe 22:43

BU KÖYDE TUTULUYOR!

Vekan Köyü'nde güneş 11.00'de doğuyor 14.30'da batıyor.Türkiye'de 17, İskandinavya'da 22 saati aşan oruç süresi bu köyde 3,5 saat.

2 bin metre rakımlı, çevresi sarp dağlarla çevrili Vekan Köyü'nde güneş 11.00'de doğup 14.30'da batıyor. Bu yıl ramazan kuzey yarıküredeyılın en uzun günlerine denk geldi. Oruç süresi Türkiye'de 17, İskandinavya'da ise 22 saati aştı. Haberturk'ün haberine göre, Arap Yarımadası'nın doğusundaki Umman'da küçük bir köyün halkı ise bu konuda kararsız. Çünkü 2 bin metre rakımlı,çevresi sarp dağlarla çevrili Vekan Köyü'nde güneş 11.00'de doğup 14.30'da batıyor. Köyde bir kesim ülkenin imsak ve iftar saatlerine, bir kısmı ise şafak ve gün batımına göre oruç tutulmasını savunuyor.

Korktunuz mu ?

Masum vatandaş
11 Haziran 2016 Cumartesi 11:22

Neymiş dinsizlere reklam panosu oluyormuş. Aç da şu ayetleri oku bakalım.Rad 13 Şimdek atan zeusa inanıyorsan buna da inanırsın.Enfal sıresi 1. ayet ile 41. ayeti karşılatırıp oku bakalım.Talak suresi 1. ve 4. ayetleri oku bakalım. muhammed suresi 4. ayeti oku bakalım.Hey yavrum hey. Dünyanın yuvarlak olduğunu 2200 yıl önce yunanlar bilyordu. İlk ölçen de kim biliyon mu?Eratosthenes. Okullarda birşey öğretmiyorlar ki bilesiniz!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yoruma Yorum

Ali
11 Haziran 2016 Cumartesi 01:40

Düz olduğunu söylediğini iddia ediyorsun,bu bilgiyi hangi İslami kaynaktan aldın?ortaçağ avrupası bilgilerini kendine sakla.hem sen hangi bilgiye yetkiye dayanarak mesai saati gibi oruç olması konusunda fetva veriyorsun?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çanak tutmayın

uyarıcı
10 Haziran 2016 Cuma 13:54

ey bomba 32 böyle dinsizlere reklam panıosu olmayın böyle yorumları yayınlamayın lütfen bu mübarek günlerde

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

evrensellik

ali kahadar
10 Haziran 2016 Cuma 07:59

eee 1400 yıl önce yaşamış bir insan dünyayı düz zannederse olacağı ooo işte. kimisi 22-23 saat oruç tutar kimisi 1997 de olduğu gibi 2,5 saat oruç tutar. Evrensel olsaydı, dünyanın düz olmadığını bilir ve şurada şu şekilde burada bu şekilde diye anlatımlar olurdu.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla