visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:41

BU KADARINA DA PES ARTIK!

BU KADARINA DA PES ARTIK!
14 Temmuz 2017 Cuma 12:17

BU KADARINA DA PES ARTIK!

ISPARTA'da bir motosikletin arkasına bağlanan seyyar kasanın içinde seyahat eden bebeği görenler şok geçirdi.

Isparta'da Kaymakkapı Meydanı'nda bulunan trafik ışıklarında bir otomobil sürücüsü tarafından çekilen fotoğrafta motosikletin arkasına bağlanan seyyar kasada bir bebek seyahat ediyor. baba motosikleti kullanırken anne de arkasında oturuyor. Motosikletin en arkasına monte edilen elma kasasının içinde ise 2 yaşlarında bir bebek seyahat ediyor. Bebeğin canını hiçe sayarak yoluna devam eden baba ise görenleri bu kadarına da pes artık dedirtti. 


alim
15 Temmuz 2017 Cumartesi 07:57

Motosiklette yer kalmamistir :) motosiklet napsin sehirlere sigdiramiyoruz ki. Her kose baslari,trafik isaret ve uyaricilari onlarin zaten.,

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zengin
15 Temmuz 2017 Cumartesi 07:54

Fotograftaki vatandas degil suriyeli! Plakasiz kayitsiz islerini halledip durula.carsinin gobeginde,dokunmayin onlar daha kucuk...az buyusunler.....bi cogalsinlar...,su an akillari ermiyo Turkiye sartlarina ayak uyduramadilar henuz..cunku kolay yollardan para kazanmayi biliyolar.hos ogrenirleer,ogrenirleeeerr...!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç lı Goca MEHMET
14 Temmuz 2017 Cuma 21:45

surıyeli dostum camilerin çeşmelerini çalip calip satiyonuz ekmek almiyon mu o paralarla lan oglum ispartanin her ışıqında siz varsiniz 100 kisi 1 tl verse günlük 100 tl yapar oturdugun yerde ben aksama kadar sırtımda 1 tona yakin mal tasiyorum hamalik yapiyorum yaşim 26 gunlük 60 tl aliyorum ev kira dogalgaz elekrk su sen ne ekmeqi ıstiyn sie memleketine çaliş

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaza yapınca biz suçlu

sürücü
14 Temmuz 2017 Cuma 16:31

polisimizden bu tür motorlulara karşı önlem almasını istiyoruz, ailecek binen, yaşı tutmamasına rağmen motor süren, plakasız motor kullanan çok Isparta trafiğinde ve biz otomobil sürücüleri olarak bunların tehlikeli hareketlerine maruz kalıyoruz çarpınca da suçlu oluyoruz. YETERİNCE ÖNLEM ALINDIĞINI DÜŞÜNMÜYORUM. polis görmezden gelmesin bunları

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka isteği olan

dosteli
14 Temmuz 2017 Cuma 15:33

başka isteği olan varmı para verecekmişiz araba verecekmişiz eeeeee başkabir arzunuz suriyeli kardeşim .bide şöle cafcaflı dükkan açalım bide şöle çocuklarınızı özel okullarda okutalım zaten üniversiteye direk giriyorsunuz. eeeee bizmiyiz lan kendi ülkemizde mülteci. sen ekmek bulduğuna dua et fazlada belanı arama.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rabbim yardım etsin

yusuf
14 Temmuz 2017 Cuma 15:10

Şeri konulara çok dikkat ediyorlar. Komşuluk hukukunu çok iyi biliyorlar. Bi tanede benim suriyeli komşum var. Hayatımda gördüğüm ve görebileceğim en hayırlı komşu Allah ondan ebeden razı olsun, başımın üstünde yerleri var.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz

suriyeliyiz
14 Temmuz 2017 Cuma 13:36

bu benim arkadşım ve karısı ,suriyeli hiwa , o kadar acıyıp haber yapıyorsanız araba alıverin bizlere.para verin , ekmek verin ,sedece acımayın.

6 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla