visitor analyticsvisitor analytics

BU HABERE DİKKAT !

BU HABERE DİKKAT !
23 Ağustos 2016 Salı 14:35

BU HABERE DİKKAT !

1)- Aşağıda yeri, süresi ve nedeni belirtilen çalışma nedeniyle bazı bölgelerde geçici süre ile planlı elektrik kesintisi yapılacaktır.

Çalışmanın erken bitmesi halinde; bitiş süresi beklenmeden elektrik verilmesi veya ortaya çıkacak önemli bir sebep nedeniyle çalışmadan vaz geçilmesi halinde şebekede elektrik olacağı ihtimaline karşılık, can ve malgüvenliği bakımından dikkatli olmalarını önemle ve bilhassa hatırlatmak isteriz.

A)   KESİNTİ TARİHİ:26.08.2016 Cuma

B)   KESİNTİ SÜRESİ :01:00-05:00 (4 saat)

C)    KESİNTİ  NEDENİ : M4 dağıtım merkezi çıkışı, İspartaİl Müdürlüğü ekipleri tarafından tedarik sürekliliğini sağlaya bilmek için,şebekede yapılacak olan bakım onarım ve tadilat çalışmaları

nedeniyle,

D) KESİNTİDEN ETKİLENECEK TÜKETİCİ ve BÖLGELER:

1- İsparta Merkez; Keçeci, Doğancı, Yenice, Hisar, Dere,Turan, Çelebiler, Kurtuluş, Sülübey, Emre, Gülcü, Sidre, Halife Sultan,Halıkent, Hızırbey, Bağlar, Yayla, Gülistan, Gülevler, İskender, Gazi Kemal Mahalleri ile Devlet Hastanesi, Kan Merkezi ve Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ile bu hattan enerji alan diğer özel trafolu müşteriler etkilenecektir.

2)-Aşağıda yeri, süresi ve nedeni belirtilen çalışma nedeniyle bazı bölgelerde geçici süre ile planlı elektrik kesintisi yapılacaktır.

Çalışmanın erken bitmesi halinde; bitiş süresi beklenmeden elektrik verilmesi veya ortaya çıkacak önemli bir sebep nedeniyle çalışmadan vaz geçilmesi halinde şebekede elektrik olacağı ihtimaline karşılık, can ve mal güvenliği bakımından dikkatli olmalarını önemle ve bilhassa hatırlatmak isteriz.

A)   KESİNTİ TARİHİ:26.08.2016 Cuma

B)   KESİNTİ SÜRESİ :06:00-09:00 (3 saat)

C)   KESİNTİ   NEDENİ: Çünür 3 dağıtım merkezi çıkışı,İsparta İl Müdürlüğü ekipleri tarafından tedarik sürekliliğini sağlaya bilmekiçin, şebekede yapılacak olan bakım onarım ve tadilat çalışmaları nedeniyle,

D) KESİNTİDEN ETKİLENECEK TÜKETİCİ ve BÖLGELER:

1- İsparta Merkez Çünür Mahallesine ait; 102. Caddenin bir kısmı, 245, 246, 247 Caddeleri ile 5317, 5326, 5329, 5325, 5310, 5307, 5305,5309, 5321, 5331, 5312, 5318, 5315, 5333, 5316, 5339, 5320, 5345 Sokaklarında bulunan müşterilerimiz etkilenecektir.

.....

eski personel
24 Ağustos 2016 Çarşamba 12:37

st için yani.selbest tüketim sözleşmesi için Isparta dan antalyaya çalışmaya çok gittik.rekabet kurulu aslında bunu takip ediyormuş.araştırıyormuş.iki hafta önce antalyada rekabet kurulu yetkilileri dört kişiye tutanak tutmuş.ve halada takip ediliyormuş.aslında buradan bizler gönüllü gittiğimiz için bizlerde rekabet kurulunun yasalarını çiğnemiş oluyormuşuz.giden arkadaşlara önemle duyurulur.durdukları yerde başına iş aşmasınlar.valla öyle bir durumda kimse sizi savunmaz hemen kapının önüne...

143 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

ESKİ ÇALIŞAN NASİHATI

LAZOĞLU
24 Ağustos 2016 Çarşamba 09:14

BEN BU CLK DA ÇALIŞTIM.İŞTEN ÇIKARILDIM.AMA MÜDÜRE ER..OL BEYE HAKKIMI KESİNLİKLE HELAL ETMİYORUM.

117 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim mağdur olursa olsun

para gelsinde
23 Ağustos 2016 Salı 17:53

fatura tahsil ederken jet hızı elektrik dagıtırken kesik kesik senin yapacağın iş anca bukadar olur işte clk.

27 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

isyan yakındır.

yakın da isyan başlar
23 Ağustos 2016 Salı 17:20

kimde kusura bakmasın.çalışma şartları çok ağır.yakın da çalışanlar isyanı basar.böyle gitmez.

118 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

şart
23 Ağustos 2016 Salı 17:08

bir tane jenarator şart

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bıktıkk

bıktıkkkk
23 Ağustos 2016 Salı 17:04

bir gün de kesilmesin artık.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

sabah oldu.

günaydın
23 Ağustos 2016 Salı 17:04

siz rüya mı görüyonuz kardeşlerim.maaş olarak ne 4 bini ne 5 bininden bahsediyorsunuz siz.burada çalışanların çoğu asgari ücret alıyor.neyden bahsediyorsunuz..milletin canı çıkıyor bee..

110 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben

kurtuldum
23 Ağustos 2016 Salı 16:50

ben clk akdeniz elektirikte çalışıyordum.işten çıkardılar.valla ben kurtuldum.şimdi aynı paraya bin üçyüz teleye başka işte çalışıyorum.clk da bu sistemle valla çalışılmaz kardeşim.allah geride kalanların yardımcısı olsun.yirmi kişinin yapacağı işi yedi sekiz kişi yapıyor.vallaha yapılmaz o iş..allah öz.. dile.. hak.. çiğ.. abd.. bayr abinin.. sina.. yar ve yardımcısı olsun.valla yapılmaz o iş.yazık allah yardımcıları olsun.

65 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

işten çıkarılan personel

eski çalışan
23 Ağustos 2016 Salı 16:39

haklarımızı tam olarak alamadan işten çıkarıldık.işten çıkarıldığımıza bişey demiyorum.ama hakkımız çok geçti.yetkililere ve müdüre hakkımızı savunmadıkları için sahsım olarak hakkımı sonuna kadar haram ediyorum.inşallah bu dünyada ve ahirette hesaplaşmak nasip olur...ne diyor yaradan kul hakkıyla gelmee..artık o kadar kişinin muhasebesini dünya gözüyle yapın bakalım.işin için den çıkabilecekmisiniz..adam 2 metre urganın hesabını verememiş..

82 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıktı artık bee

sıktı artık bee
23 Ağustos 2016 Salı 16:28

yeter artık ne bu ya

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOK

YOK
23 Ağustos 2016 Salı 16:25

ben clk akdeniz elektiriğe faturaları yatırmıyorum.nedeni ise hem uzak.hemde tek bir kişi alıyor faturaları.oda bazen çok sıra oluyor.orda çalışanlara allah sabır versin.ama çok iyi maaş aldıklarını duymuştum.maaşları 3.500 tl alıyorlarmış.ama helal olsun eşş...ek gibi çalışıyorlar.aldıkları para helal olsun.

24 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

EMEKLİ ÖĞRETMEN

NURİ AVNİ TELLİ
23 Ağustos 2016 Salı 16:20

BEN EMEKLİ BİR ÖĞRETMENİM.ZAMN ZAMAN FATURA YATIRMAK İÇİN TEDAŞ ELEKTİRİĞE GİDERİM.ELEKTİRİKTE ÇALIŞAN ÇOCUKLAR ÇOK ÖZVERİLİ TEBRİK EDİYORUM.SÜREKLİ FATURALARI ALAN BAYAN VAR.KAPI GİRİŞİNİN TAM KARŞISIN DA İSMİNİ BİLMİYORUM.BİR BAYAN VAR.YA OKADAR HIZLI VE PIRATİK SERİ VE GÜLER YÜZLÜKİ İNANIN HER GİTİĞİMDE NAZARIM DEĞECEK DİYE KORKUYORUM.NE YALAN SÖYLEYEYİM.ÇOK HIZLI ÇALIŞIYOR.BEN OKADAR BANKALARA GİDİYORUM.HERKEZ MEMUR ZİHNİYETİYLE ÇALIŞIYOR.BİRBİRLERİNE BAKIYORLAR.HİÇ OKADAR HIZLI ÇALIŞAN YOK.

90 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

sa

as
23 Ağustos 2016 Salı 15:02

Akdeniz in çalışanları valla bir numara.kendim banka müdürü olsam vallahi billahi burada çalışan bayanları hemen işe alırım.

46 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
23 Ağustos 2016 Salı 15:00

Clk akdeniz elektirik ıspartada maşallah sınırları zorluyor.fatura yatırmaya gittimmi akdeniz elektiriğe adamlar okadar seri çalışıyorki sanki kendi işyerleri gibi helal olsun.ama bu insanları bu kadar öz veri ile çalıştırmakta önemli tabi.amirleri bu işi iyi biliyor.

37 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla