visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 15:52

BU HABERDE MÜJDE VAR...

BU HABERDE MÜJDE VAR...
01 Ekim 2015 Perşembe 07:48

Seçime giderken gündemi sallayacak müthiş bir müjde geldi.

 

Yalvaç'ın işsizlik sorunu açısından çok önemli bir çözüm sunacak ÇAĞRI MERKEZİ yatırımı, nihayet Ak Parti adayı Haydar Kemal Kurt'un girişimleriyle gerçekleşiyor.

 

Yalvaç'a bir çağrı merkezi kurulması konusunda görüşmeler yapan Kurt'un girişimleri sonucu gerekli teknik incelemeleri yapan 32NET Çağrı Merkezi'nin, Yalvaç'a yatırım yapmayı planladığını duyuruldu.

 

Bugün akşam Kanal32'de canlı yayına çıkan 32NET Çağrı Merkezi'nin Genel Müdürü Erkan Yalçın, Isparta il merkezi dışında yatırım için yaptıkları fizibilite çalışmaları için Yalvaç ve Eğirdir ilçelerinin uygun bulunduğunu belirterek, "Haydar Kemal Kurt vekilimiz bu konunun üzerinde ısrarla durdu. Yalvaç'a yatırımyapmayı planlıyoruz." dedi.


 

Aldığımız bilgilere göre, 32NET firması Yalvaç'a 250 kişilikbir ÇAĞRI MERKEZİ açmayı planlıyor. Konuyla ilgili incelemelerde bulunmak üzere 32 NET Genel Müdürü Erkan Yalçın ilçemize gelerek Ak Parti Yalvaç İlçe BaşkanıAhmet Sektioğlu ile birlikte çeşitli inceleme ve görüşmeler gerçekleştirecekler. Çağrı merkezi için düşünülen yerin eski hastane binasıolabileceği kaydedildi.

 

Yine edindiğimiz bilgilere göre, firmanın işbaşvurularını çok kısa bir süre içinde almaya başlayacağı ve mülakatları gerçekleştireceği, bununla ilgili ofisin önümüzdeki günlerde açılacağı öğrenildi

hayırlı olsun

hadi bakalım
01 Ekim 2015 Perşembe 14:13

ama eğirdir ne olacak gerçi istemeyen olunca verilmiştir yalvaça,inşallah başarılı olunur yalvaça kurulur. sütçüleri unutmayın çok işsiz genç var unutmayın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla