visitor analyticsvisitor analytics

BU GÖRÜNTÜLER ISPARTA'YA YAKIŞMIYOR!

BU GÖRÜNTÜLER ISPARTA'YA YAKIŞMIYOR!
07 Temmuz 2015 Salı 10:46

Isparta'da Halıkent Mahallesi'nde bulunan Ayazmana Mesireliği kendi kaderine terk edildi.

ISPARTA'da yapımında büyük emek harcanan Ayazmana Mesireliği bakımsızlıktan içler acısı duruma geldi. Merdivenleri hasar gören, mermer taşları kırılan havuzlardan su akmıyor. Ayazmana mesireliğine gelen vatandaşlar ise bu duruma tepki gösteriyor. Belediyenin bir an önce Ayazmana Mesireliğinde düzenleme yapması gerektiğini belirten vatandaşlar böyle bir görüntünün Isparta'ya yakışmadığı belirttiler

başkan

cehalet
13 Temmuz 2015 Pazartesi 00:48

yazık valla güzelim ıspartaya ama bu başkanın birşey yapmayacağını ve hatta yapamayacağını bile bile kazandırdınız ya yazıklar olsun ıspartanın cehalet cahil insanları diyorum (sözüm oy verenlere)

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıra gelir

vatandaş
07 Temmuz 2015 Salı 16:31

Durun bakalım arkadaşlar. Hele bi Gökkubbe falan filan bi bitsin sıra oraya da gelir. Eminim başkanın orası içinde ortada direği olmayan güzel projeleri vardır..

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne bekliyordunuz

Ziyaülhak
07 Temmuz 2015 Salı 15:29

Arkadaş bırakın ayazmanayı yıllardır bölge hastanesini engelleyen, raylı sistem projesini iptal eden, sırf cumhurbaşkanı başbakan açılışa geliyo diye tokinin konut yapmasını engelleyen adamdan mesireliğe sahip çıkmasını mı bekliyorsunuz. Ispartaya yazık oldu yazık!

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

görüntü kirliliği

ayazmanalı
07 Temmuz 2015 Salı 15:14

Sabah kalktığınızda ayazmanada yolun kenarına park etmiş minübüsler ve çimlerin üstünde uyuyan insanlar...Lütfen bunlara da çare bulun.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediyecilik ornegi

hakan akin
07 Temmuz 2015 Salı 14:01

Yusuf Ziya gunaydin in yapacağı bu kadar olur ıspartaya ne yapmışta bundan sonra ne yapacak

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALAI

BECERİ
07 Temmuz 2015 Salı 12:41

BENCE BAŞKANIN BECERİKSİZLİĞİ AMA MÜSTEHAK OY VERENLER DÜŞÜNSÜN

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şehir dışından gelen misafirlerimizi bile ****ara ****ürüyoruz.

Mehmet Bekmezci
07 Temmuz 2015 Salı 12:31

lütfen ilgilenilsin.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla