visitor analyticsvisitor analytics

BU GARABETİ GÖRÜYORUZ

BU GARABETİ GÖRÜYORUZ
11 Haziran 2014 Çarşamba 00:37

Zabun, Günaydın’ın otopark projesini eleştirdi

Isparta Belediye Meclisinde kabul edilen Prof. Dr. Hasan Gürbüz Parkına yapılacak olan yer altı katlı otopark projesine ilk tepki AK Parti’den geldi. Projeyi “garabet” diyerek eleştiren İl Başkanı Osman Zabun, “Zaten Isparta’da Günaydın’ın yaptım dediği her esere baktığımız zaman bu garabeti görüyoruz” dedi.

AK PARTİLİ KIZ
11 Haziran 2014 Çarşamba 13:05

SAYIN ZABUN KİMSE SENİ DİKKATE ALMIYOR.KONUŞMALARIN Bİ ŞEY İFADE ETMİYOR..İSTİFANIZI NE ZAMAN VERECEKSİNİZ.BAŞBAKANIM SİZİN BU TEŞKİLATTA KALMANIZA NASIL MÜSADE EDİYOR BİLEMİYORUM...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayrak
11 Haziran 2014 Çarşamba 11:21

sen böyle herşeye atlama sıktın artık.bayrak indirildi memlekette haberin varmı o konuda bişey duyamadık çık onları konuş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

murat
11 Haziran 2014 Çarşamba 11:16

bi ara herşeye atlayan devrik başkan balaman çıkardı konuşurdu o bitti sen başladın herşeyi sen mi biliyosun çıkıp dırdır ediyosun.projeyi görmedin bile eminim.bu konuda kadir dal destek oldu mehmet ören de sen önce grubunu topla hakim ol sonra yoruma gir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kerim
11 Haziran 2014 Çarşamba 09:36

garabetin en büyüğü sen ve sen gibiler zabun. düşün yakasından bu memleketin. seçimi kaybettiniz utanmadan çıkıp yok şu şöle yok bu böle. ne yaptı senin partin mu şehre söle de bilelim.hizmetin önüne bari geçmeyin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla