visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 07:38

BU FOTOĞRAF ISPARTA'DA ÇEKİLDİ

BU FOTOĞRAF ISPARTA'DA ÇEKİLDİ
03 Temmuz 2017 Pazartesi 11:39

BU FOTOĞRAF ISPARTA'DA ÇEKİLDİ

Geçtiğimiz günlerde Isparta'da bazı çocukların süs havuzlarında yüzdüğünü ve bunun büyük tehlike arz ettiğini belirtilmişti. Ancak bu uyarılar dikkate alınmadı alınmıyor. Hafta sonu Gökçay'da kayda geçen bu görüntüler yürekleri sızlattı. Gökçay'da suyun içinde serinlemeye çalışan çocuklar hem sudaki mikropları hemde süs havuzunun elektrik sisteminin oluşturduğu tehlikeyi dikkate almadılar. 

Konuyla ilgili olarak yetkililerin acil bir çözüm bulması bekleniyor...




vaymemleketin haline

ıspartalı
03 Temmuz 2017 Pazartesi 16:05

dün çekilen o havuzdaki suriyeli çoukların orda yaptıklarına şahitim ordaki vatan daşlara yaptıkları terbiyesizlikler yazılıp görüntülenmemiş yakında orlar onların biz mültecioluruz birde kalkmış çocuklar mikrop kapacak diyolar

50 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mülteci-bi haber işletmeci

Orcun
03 Temmuz 2017 Pazartesi 15:20

Bayramın 2.günü kafa dinlemeye pikniğe gidelim dedik yığınla kuş serisi araba egzosve müzik sesi üst seviyede pikniği bitirdik bi lunaparka gidelim dedik suriyeli,somalili dolmuş Ispartanın halkı ortada yok o yüzenlerde suriyeli,lunaparka çarpışan arabaya binmeden daha 14 yaşındaki velet butona basıp araçları haraket ettiriyor bizim ayak baş parmağı çıktı gitti işletmeci bi haber nasıl bi memleket oldu buraları anlamadım.

83 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın YUSUF BEY

bilir kişi
03 Temmuz 2017 Pazartesi 14:11

BAŞKANIM YAŞLANDIN BE BİR AYAK ÇUKURDA BIRAK BAŞKANLIĞI DA EMEKLİ OL VATANDAŞLAR YENİLİK İSTİYOR ÜNİVERSİTE GENÇLİĞİ YENİLİK İSTİYOR YENİLİK YENİLİK YENİLİK ESKİ KAFA OLMAZZZZ...

14 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Davut
03 Temmuz 2017 Pazartesi 13:16

Sayın başkanımız,aquparkı çürümeye terketmeseydi,insanlarımız şehrin tek açık yüzme havuzunda serinliyebilirdi.Yalvaç ve bucakta bile açık yüzme havuzlarında insanlar serinlerken,bizler eğirdir ve antalyaya gidiyoruz.Şehrimiz büyükşehir olmadan önce,idarecilerimizin zihniyet,hizmet açısından büyük düşünmeleri gerekli.Benim yapmadığım hizmet ,hizmet değildir anlayışı yanlıştır.Belediye aquaparkı kendi işletebilir veya kiralayabilirdi.Çok yazık.

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Bilir
03 Temmuz 2017 Pazartesi 11:59

Gökçay sorumlu personelin gorevini ihmal ettiğinden dolayı acilenden alınması gereklidir.

38 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla