17 Ağustos 2017 Perşembe 14:57

BU ÇOŞKU HİÇ BİTMESİN!

BU ÇOŞKU HİÇ BİTMESİN!
06 Haziran 2015 Cumartesi 01:17

AK Parti Milletvekili Recep Özel, partisinin Davraz Mahallesi'nde oldukça kalabalık bir mitingde son konuşmasını yaptı. Özel seçim sürecinin sonuna gelindiğine dikkat çekerken, herkese tek tek teşekkür etti.

Milletvekili Özel, seçim süreci boyunda diğer siyasi partilerin adaylarına, il başkanlarına, belediye başkanlarına bir takım söylemlerde bulunduk. Yapmış olduğumuz bir takım eleştirilerde özür dileriz.Birinden özür bekliyorduk. O bekleme hakkımız sadık kalmak üzeredir. Miting alanlarımızı dolduran tek başına iktidar olma konusunda çoğunlukla bizi yalnız bırakmayan meydanlara dolduran Ispartalı kardeşlerime tüm ilçelerimize ve köylerimize hepsinden Allah razı olsun. Biz Isparta'nın en ücra köşesine kadar gittik. Bütün köylerini gezdik" dedi.


Isparta bugün 7 Haziran'da saat: 17: 00'da açılacak olansandıkların sonuçlarını burada ilan etti. Ispartamıza Türkiye'mize hayırlıolsun. Bugün bir takım internet sitelerinde haberler yayınladı. Onlar şeytanınadamı olsun, biz Allah'ın adamı olmakla gurur duyarız dedi. 














,







Allahın size ihtiyacı yok bire gafiller

Allah Yardımcınız olsun
07 Haziran 2015 Pazar 00:36

Siz olsanızda olmasanızda bu din var.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KISKANANLAR ÇATLASIN

GELENDOSTLU
06 Haziran 2015 Cumartesi 11:13

Mitingde Gülsüm hanım da vardı. Hani başka partiye çalışıyordu. Hani küskündü. İçimizde öğle fitneler var ki. Bizde küskünlük olmaz. Her şey UZUN ADAM için. Allah doğruların,dürüstlerin yardımcısı olsun.

7 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aysan

Mehmet
06 Haziran 2015 Cumartesi 10:38

Aybatılı nerde gören var mı? Çok merak ediyorum. Başkanım sizi özledik.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla