visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 07:55

BU BİR KATLİAMDIR

Bu bir katliamdır
18 Eylül 2014 Perşembe 15:56

Bu bir katliamdır

Eğirdir'de 40-50 yılda yetişen ağaçlar TEDAŞ tarafından kesiliyor. Eğirdir Poyraz Mahallesi sakinleri şu sıralarda mahallelerinde bulunan Babakeyf Cafe arka tarafında bulunan Ormanlık alandaki ağaçların kesilmesiyle şoka girdiler. TEDAŞ yetkililerinin o bölgeden geçeceği söylenen elektrik hattı için 40-50 yıllık Çam ve Sedir ağaçlarını köklerinden kesmeye devam ediyorlar. Mahalle halkı yıllardır doğa ile iç içe yaşıyor,çocukluklarında bu ağaçların buraya dikildiğini söyleyen bazı vatandaşlar, bu ağaçlar kesilirken sanki bizi kestiler, çok üzüntülüyüz, dediler.



Yıllar önce 4. Dönem Belediye Başkanlığı yapan Ömer ŞENGÖL'ün bu bölgeye diktirdiği iddia edilen bu ağaçların kesilmesi doğaseverler tarafından nasıl bir tepkiyle karşılanacağı ise merak konusu.

 

Başta Eğirdir Kaymakamı Dr. Yalçın YILMAZ, Isparta Valiliği,Orman Bölge Müdürlüğü ve TEDAŞ yetkililerinden acilen açıklama bekliyoruz.

KEMAL ERBEN EĞİRDİR !

Evet iftira atmayın

32eğirdir32
19 Eylül 2014 Cuma 12:35

Bende bu mahalle sakiniyim.Bu bölgede daha kesilmesi gereken ağaçlar varken bizim çocuklarımız bu bölgede nasıl oyun oynayacak. Birde kesilemeyen ağaçların uçları yanmış vaziyette olası yangın çıkar ve evlerimiz yanar ise evimizi belediye mi? yaptıracak soruyorum sizleri

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İFTİRA ATMAYIN

EĞİRDİRLİ
19 Eylül 2014 Cuma 11:23

BEN 15 YILDAN BERİ POYRAZ MAHALLESİNDE İKAMET EDİYORUM MAHALLENİN ÜZERİNDEKİ TEDAŞ A AİT OLAN HATTIN ALTINDA AĞAÇLAR SÜREKLİ BÜYÜYOR VE HER YIL HATLARA TEMAS EDEN AĞAÇLAR ENERJİNİN SÜREKLİLİĞİNE SAĞLAMAK İÇİN DÜZENLİ BİR ÇALIŞMA YAPILIYOR. BU ÇALIŞMA İLK DEFA OLMUYOR.DÜN AĞAÇLAR KESİLDİKTEN SONRA OLAY YERİNE GİTTİM VE ASLINDA DAHADA KESİLMESİ GEREKEN VE HALİ HAZIRDA TEHLİKE ARZ EDEN AĞAÇLARIN KESİLMEDİĞİNİ FARK ETTİM. BU DURUMDA YANGIN VEYA CAN ZAYİATI OLURSA BUNUN HESABINI KİM VERECEK TEDAŞ

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İFTİRA ATMAYIN SADECE GÖREVİNİ YAPTILAR

EĞİRDİRLİ
19 Eylül 2014 Cuma 11:05

BEN 15 YILDAN BERİ POYRAZ MAHALLESİNDE İKAMET EDİYORUM MAHALLENİN ÜZERİNDEKİ TEDAŞ A AİT OLAN HATTIN ALTINDA AĞAÇLAR SÜREKLİ BÜYÜYOR VE HER YIL HATLARA TEMAS EDEN AĞAÇLAR ENERJİNİN SÜREKLİLİĞİNE SAĞLAMAK İÇİN DÜZENLİ BİR ÇALIŞMA YAPILIYOR. BU ÇALIŞMA İLK DEFA OLMUYOR. DÜN AĞAÇLAR KESİLDİKTEN SONRA OLAY YERİNE GİTTİM VE ASLINDA DAHADA KESİLMESİ GEREKEN VE HALİ HAZIRDA TEHLİKE ARZ EDEN AĞAÇLARIN KESİLMEDİĞİNİ FARK ETTİM. BU DURUMDA OLASI YANGIN VEYA CAN ZAİYATI OLURSA BUNUN HESABINI KİM V

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

OGM

AB
19 Eylül 2014 Cuma 00:53

Gümüşgün kavşağından Gönen kavşağına geldiğinizde bir tepe görürsünüz. bu tepenin yamacında büyük bir alanda ağaçlar kesilmiş ve oraya büyük harflerle OGM yazılmış. Orman Genel Müdürlüğü yani. Ağacı kesen ormancılar olursa gerisine söylenecek söz yok.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

elektrik

elektrikçi
18 Eylül 2014 Perşembe 17:38

elektrikleri kesilince ya da bir yerde elektrik olmayınca tedaşı basarlar. hizmet yok diye ağlarlar. hizmet sağlanınca da bunarlar arkadaş. bilmiyor mu tedaş ekibi o ağaçları kesmemeyi.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla