visitor analyticsvisitor analytics

BU BELGESELİ İZLEYİN VE İZLETTİRİN

BU BELGESELİ İZLEYİN VE İZLETTİRİN
24 Mayıs 2015 Pazar 15:28

Türkiye için "HATIRLA" belgeseli hazırlandı.

Türkiye "Hatırla" belgeseli paylaşım rekorları kırıyor. 2001 yılından önceki Türkiye'de yaşanan hayatın özeti olan bu videoda gözler önüne seriliyor. Koalisyon hükümetinden bu ülkenin ne kadar çok zarar gördüğü, istikrarsız bir yönetimden ve isyan eden halkın görüntüleri yayınlanıyor. 

İŞTE O VİDEO

 

mhp

mhp
25 Mayıs 2015 Pazartesi 10:36

allaha şükür ak parti birşeyler yapmaya çalışıyor.ee diyerleri chp mhp.zaten mhp genel başkanı devlet bahçeli 2001 yılında hiç ülkeyi düşünmeden istifasını sunan bir genel başkandır.zamanında urgan atanlar ip atanlar şimdi biz ülkemizi seviyoruz.diyorlar.hadiyaa mhp koalisyon zamanın da sayısız banka hortumlandı devlet bey unuttu bunları tabiiii.gidin ülkenin doğusunda çalışın bakalım nasıl oluyur.mhp yiherkez biliyor.ama ısparta dan mhp millet vekili çıkaramaz gibi geliyor.hadi hayırlısı inşllh

52 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIYASLAYIN

DUMRUL
25 Mayıs 2015 Pazartesi 10:26

14 YIL ÖNCEKİ DÜNYA İLE 14 YIL SONRAKİ DÜNYA HALİNİ BİR KIYASLAYIN BİRDE 2001 YILINDAN SONRA ZİNADAKİ ARTIŞI-YOLSUZLUKTAKİ DURUMU-İFLAZ EDEN ŞAHISLARI-KAPANAN İŞ YERLERİNİ-İŞSİZ SAYISINI-DIŞ BORÇ MİKTARINI-SATILAN MİLLİ VARLIKLARIN DÖKÜMÜNÜ-VS BİR ÇIKARIVERİN İZLEYELİM

13 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla

tır hani türkmenlere gitmişti ya.

türkmenlere giden tır
25 Mayıs 2015 Pazartesi 00:53

Mursi için RABİA icat ettiniz. Dünya zaten tepkili olduğu için asamayacaklar. Tayyib'i de asan yok. mağduriyet edebiyatı yapmasın akp. Türkmenler gerçekten mağdur? hiç bir yardımınız Türkmenlere yapılmamış.

8 Beğendim
96 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

biri
25 Mayıs 2015 Pazartesi 00:52

Bu bir reklam değildir.. Ama bunu görür görmez hemen aklınıza Ak Parti geldi.. Ak Partinin Türkiye'ye yaptığı icraatları, sessiz devrim yaptığını sizler de biliyorsunuz.. Bu bir reklam değil TÜRKİYE'NİN GERÇEKLERİDİR !

47 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

hasan balamanı bir daha aday yaptığınızı hatırladım

hatırladım hatırladım
25 Mayıs 2015 Pazartesi 00:48

O zamandan beri artık oy vermedim. şimdi değişen bir şey yok. vekil profili değişmemiş. ne değişti ki oy istiyorsunuz. verenlerle yetinin. ben vermeyeceğim.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MARS'A UZAY ARACI

MARS
24 Mayıs 2015 Pazar 20:38

Bu arada başka ülkeler de MARS'A UZAY ARACI gönderdi. Relatif olarak karşılaştırılsa 12 senede bu yapılanlar çerez çerez ve standart bazal yapılması gereken şeyler.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülelim de boşa gitmesin

vatandaş
24 Mayıs 2015 Pazar 19:11

100 yıl önce Atatürk almanca ve fransızcayı ana dili gibi konuşuyordu, üstüne bulgarca da biliyordu. şimdiki tayyip denen vatandaş ingilizce bile bilmiyor.

10 Beğendim
50 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİZE NE

AK PARTİLİ
24 Mayıs 2015 Pazar 18:54

Sayın abilerim. Bu haberi okuyunca millette nasıl bir tepki oluştu biliyor musunuz. Bu site neden yanlı haber yapıyor. Tarafsız olmanız gerekmiyor mu. İnanın bazen de ters tepiyor. Lütfen tarafsız haber yapın. Saygılar,

8 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah

Ak Ispartalı
24 Mayıs 2015 Pazar 16:48

Benim oğlan 2 yıllık işletme okudu. 2 senedir boştaydı askere yolladık. Sayın vekillerimden ricam onu hastanede bir şirkete sokuverseniz duacınız olcaz.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

mursi

mursi
24 Mayıs 2015 Pazar 16:42

Mursi için ağıt yakanlar Doğu Türkistan için niye seslerini çıkarmaz

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni TÜRKİYE

NEDİCEN
24 Mayıs 2015 Pazar 15:45

ŞİMDİ YAŞADIĞINIZ TÜRKİYE ESKİ Mİ YENİ Mİ? ONA Bİ CEVAP VERİN İLK ÖNCE ESKİ İSE BU ESER SİZİN YENİ İSE NEDEN BİR DAHA YENİ TÜRKİYE DİYE TUTTURUYORSUNUZ.....13 SENEDİR İKTİDARDA OLAN SİZ MİSİNİZ YOKSA BAŞKASI MI?

15 Beğendim
54 Beğenmedim
 
Yanıtla

hahah

hahaha
24 Mayıs 2015 Pazar 15:39

13. yıl oldu hıc boyle propagan da yurutmmıstınız. korku buyuyor anlasılan. Sız bu halkı değil pisliklerınızın coklugunuzdan dertlısınız. 6 mılyon ıssız var mı bu vıdeo da ama sımdı var.

15 Beğendim
64 Beğenmedim
 
Yanıtla