visitor analyticsvisitor analytics

BP OSCAR ÖDÜLÜNÜ ALMAYA HAK KAZANDI

BP OSCAR ÖDÜLÜNÜ ALMAYA HAK KAZANDI
15 Aralık 2015 Salı 18:37

Yılmaz Şener Petrol A.Ş çalışanları 2015 yılı Gizli müşteri çalışması sonuçlarından %100 puan alarak Akdeniz bölgesinin en yüksek puanını almışlardır.Bu kapsamda Yılmaz Şener BP, EN İYİ PETROL İSTAYONU olarak OSCAR Ödülünü almaya hak kazandı.

Görüşlerini aldığımız Yılmaz Şener Petrol BP istasyon müdürü Mehmet Altınkaynak şöyle dedi; “Zirveye çıkmak önemli değil maksat sürekli zirvede kalmaktır. Hedefimiz Akdeniz Bölgesi'nde birinci olmaktı ve şimdi ise Türkiye birinciliğini elde etmek istiyoruz dedi. İlk defa böyle bir oscar ödülünü kazanmaktan dolayı mutlu olduklarını belirtti. Altınkaynak ayrıca, biz bir takımız buda bir takım oyunu ise biz bu işte “LİDER OLACAĞIZ” dedi.

Ödül Töreni Ocak ayının ilk haftası Antalya'da yapılacaktır.Personelin ödülleri yapılacak olan törende kendilerine takdim edilecektir.  

bp' ye şikayette bulundum ondandır

yiğit beye katılıyorum
16 Aralık 2015 Çarşamba 21:48

yiğit beye sonuna kadar katılıyorum.Isparta da ana yola yıkadıkları arabaların suyunu akıtan istasyonların başında geliyor malum işletme.kışın buz veya **** buz oluyor. Neyin ödülü acaba

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cvp

ilhan
16 Aralık 2015 Çarşamba 17:11

yiğit bey o yıkama işlemi bütün benzin istasyonlarında güvenlik açısından yapılır. bilginize.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Musa BALABAN
16 Aralık 2015 Çarşamba 09:38

BP çalışanları gerçekten düzgün ve efendi çalışanlar, hakettiler Başarılarının devamını diliyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BP'ye ben şikayette bulunmuştum ondandır

Yiğit
15 Aralık 2015 Salı 23:38

Demekki hergün önlerindeki asfaltı ıslatıp trafiği tehlikeye attıklarını söylediğim için ödüllendirdiler. Denetlemeyenler utansın, orada akşama kadar sittin kere geçip duyarlı davranmayanlar utansın.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖDÜL

BP Lİ
15 Aralık 2015 Salı 20:14

ÇALIŞANLARA 1 ER MAAŞ ÖDÜL VERİRLER DE EMEKCİLER DE BAŞARILARININ HAKKINI ALIRLAR YOKSA ÖDÜLÜN HİÇ BİR ANLAMI YOK.

13 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla