visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:19

BÖYLESİ HİÇ GÖRÜLMEDİ

BÖYLESİ HİÇ GÖRÜLMEDİ
09 Temmuz 2016 Cumartesi 11:39

BÖYLESİ HİÇ GÖRÜLMEDİ

Akaryakıt dağıtım şirketleri, benzinde 13 kuruş, motorinde ise 8 kuruş indirime giderek araç sahiplerini mutlu etti.

 

Dağıtım firmalarının belirlediği fiyatlar, rekabet ve serbesti nedeniyle şirketler ve kentlere göre küçük çaplı değişiklik gösterebiliyor.

 

Isparta'da araç sahipleri indirimden memnun.

 

Depoları fullenen araç sayıları artış gösterdi.

 

Akaryakıt istasyonlarında uzun kuyruklar oluşmaya başladı.

kuyrukmuş

sengetli
11 Temmuz 2016 Pazartesi 08:21

nerde kuyruklar ya.benzin kuyruğu falan yok.sanki benzin 1,50 ye inmişde.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

UCUZCULARIN HEPSİ ÜÇKAĞITÇI

DENETİCİ
11 Temmuz 2016 Pazartesi 02:47

KEÇİBORLUDA LPG SATANLAR KAÇAK ELEKTRİK KULLANIRKEN YAKALANDI ,POMPALAR EKSİK VERİYOR,ALDIĞINIZ LPG DEĞL MUTFAK TÜPÜ ,ADAMLARIN TSE Sİ YOK,POMPALAR HER AY ÖLÇÜLMÜYOR,ELEMANLAR EĞİTMSİZ,BELGESİZ,VERGİ ÖDEMİYORLAR ,DEVLETE BORÇ TAKIYORLAR SGK ÖDEMİYORLAR,YORUM YAZAN ARKADAŞLAR,KÜRTLERİN ELEKTRİK PARASI ÖDEMEDİĞİ GİBİ SİZDE BU HIRSIZLIĞA ORTAKSINIZ,GERÇİ SİZ SALLA BAŞI AL MAAŞI EZİKLER PARASI OLAN ZATEN DİZEL ALIYOR

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TOTAL SATILDI,BP VE PETROL OFİSİDE SATILIK

ali osman
11 Temmuz 2016 Pazartesi 02:40

MANİSALI,KOÇUM,AFYON YOLUNA CEVAP,BU ARKADAŞLAR KESİN DEVLET MEMURU YATTIĞI YERDEN MAAŞ ALMAYA ALIŞIK VAKTİ BOL Kİ HER HABERE YORUM YAZIYORLAR,KOÇ,OPET AYGAZIN SAHİBİİNGİLİZ UŞAĞI LPG SATMAK İÇİN BU TAKTİĞİ UYGULUYOR,BENZİN 1 TLYE SATILMALI MEMLEKETDE,100 TON PETROLDEN 40 TON BENZİN ÇIKIYOR SEN 2 TL YE LPG ALMAYA ÇALIŞCAĞINA DEVLET SANA VERMEDİĞİ BENZİNİ 1 TL DEN YURTDIŞINA 35 TONUNU SATIYO PAÇAN SIKIYOSA DE DEVLETE BEN NEDEN PARA VERİP BENZİNLİ ARABAYA TÜP TAKTIRIYOM,SEN NEDEN DİZEL E 8-10 BİN

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koçumm

He
10 Temmuz 2016 Pazar 11:59

Ispartada kodaman çok olduğu için fıyatlat turıstık yerde yenılen yemek fıyatları gıbı , pound uzerınden hesap kesılıyo sankı! Ama bu ıspartalıya az bıle!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Manisa'da

ali
09 Temmuz 2016 Cumartesi 22:14

LPG fiyatı 1.92 ₺. Hem de tanınmış petrol firmaları. Devlet yetkililerimiz Isparta ve Burdurdaki yüksek fiyatlara lütfen bir dur desin artık.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

afyon yolu

ali
09 Temmuz 2016 Cumartesi 21:39

lpg yi üşenmeden hava alanın oradan ucuza alıyorum. ısparta daki benzinlikler yolacak kaz arıyor.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birileri Buna Dur Demeli

Mazlumun Sesi
09 Temmuz 2016 Cumartesi 21:00

Isparta'da LPG de vatandaş maalesef tüyü yolunacak tavuk tavuk muamelesi görüyor. Bence yerel basın göz göre göre yapılan bu soygunun üstüne gitmeli.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

En pahalı LPG ISPARTADA

Sami
09 Temmuz 2016 Cumartesi 17:51

Bana biri açıklasın Isparta'da LPG neden pahalı istasyon sahipleri transport masrafları diyor tamam Antalya'da lpg 1,99 Isparta'da 2,47 peki Afyon Konya Aksaray buralarda neden ucuz en pahalı LPG Yi Türkiye'de Isparta da keriz yerine konuluyoruz

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
09 Temmuz 2016 Cumartesi 17:50

Burda haber olan benzinin 18 krş düşmesi değil.Bu uğurda haber yaptığını zannederek yalakalıkta nereye düşen BOMBA 32 dir. Bomba 32 dinle ve anla sonra harmanda anlan. Bu ülkede benzin satış fiyatı şu an 2.50 krş olması gerekirken sen ne yaparsın.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyimisiniz

Hasta
09 Temmuz 2016 Cumartesi 15:05

8 kuruş indirimi görüp millet kuyruk yapmış

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Narkan

A.O.Y
09 Temmuz 2016 Cumartesi 14:41

Kaşıkla verildiğinde değil, kepçeyle alındığında görmek isteriz sizi sahalarda!

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla