visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 00:51

BOŞANMALAR MERCEK ALTINDA

Boşanmalar mercek altında
10 Ağustos 2015 Pazartesi 22:04

SGK Isparta’da şaibeli boşananların peşine düştü

Aile için geçimsizliğin yanı sıra toplumumuzda sık görülen  boşanma türü de vefat eden anne ve babasının emekli maaşı alabilmek için eşinden anlaşmalı boşanmalar. Halk arasında hileli, kurumun ise ‘şaibeli’ olarak tanımladığı boşanmalarla  Isparta’da da sık karşılaşılıyor. Bunun üzeri harekete geçen SGK boşanan ancak hayatlarını resmi nikahsız sürdüren o ailelerin peşine düştü. Çalışmalarda bakın Isparta’da kaç aile bu yola başvurdu. Kurumun yaptırımı ne oldu. İşte o ayrıntılar….

zina

kahraman türk
12 Ağustos 2015 Çarşamba 11:05

Burada ki sorun kimin kiminle zina yaptığı değil benim senin verdiğin vergilerle sahte boşanmayla emeklilik maaşı almak bu haramdır ve siz devleti ve kulları kandıra bilirsiniz ama ALLAHI asla yediğiniz o emeklilik parasında gerçekten ihtiyacı olan insanların hakları var .

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOSANMISLARMI? BELGELERINDE BIR SAHTECILIK VARMI?

vatandas
11 Ağustos 2015 Salı 16:27

ZONGULDAKTA MAHKEME ; BELGELERDE SAHTECILIK YOK; BOSANMISLAR VE ISTEDIKLERI KISIYLE , ESKI KOCASIDA DAHIL EV ARKADASI OLARAK YASAMALARINDA KANUNEN BIR SAKINCA YOK !" DIYEREK SGK´YI HAKSIZ BULMUSTU! EVET DIGER YORUM YAPAN VATANDAS HAKLI" ZINAYI KANUNEN SUC OLMAKTAN CIKARILMASININ SONUCUDUR BU DURUM! DINDAR IKTIDARIN ZINAYI SUC OLMAKTAN CIKARMASIDA AYRICA BIR MANIDAR! BOSANAN CIFTLER 3 KURUS HAKSIZ DUL MAASI ICIN MIRASTAN MAHRUM KALMAYI GÖZE ALABILMELERIDE COK GARIP!

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

insanların evli olması zorunlu değil kanunlara göre

isteyen istediği gibi yaşar
11 Ağustos 2015 Salı 11:02

Türkiyede zina suç değildir. o sebeple devetin karışması çok yanlış geliyor bana. İnsanlar neden bu udurma düştü onu araştıracaklarına tek dert ceza kesmek.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla