visitor analyticsvisitor analytics

BORÇLAR SİLİNECEK

Borçlar Silinecek
14 Şubat 2015 Cumartesi 14:05

Borçlar Silinecek

Torba Yasa'ya eklenen tasarıya göre Sağlık Bakanlığı vebağlı kuruluşlara ait hastanelere olan bin liraya kadar borçlar silinecek.

 

Başta Bağ-Kur borçlarının dondurulması olmak üzere birçokyenilik getirecek olan torba yasa görüşmeleri TBMM'de devam ediyor. Yasayaverilen yeni bir önerge 500 bin vatandaşı sevindirdi.

 

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan Bütçe Komisyon Başkan VekiliSüreyya Sadi Bilgiç'in imzasıyla verilen önergeye göre; bin liraya kadar olanborçların tamamı silinecek ve ortadan kalkacak. Bin liranın üzerinde olanborçlarda ise yarısının bir yıl içinde ödenmesi durumunda kalan kısımsilinecek. Edinilen bilgiye göre bu borçların neredeyse tamamının Bağ-Kur'luvatandaşlara ait olduğu belirlendi.

 

Toplam fatura sayısının ise 500 bini bulduğu ve miktarının107 milyon lira civarında olduğu belirtildi. TBMM Plan Bütçe Komisyonu'ndagörüşülen yasaya bu önergenin eklenmesi durumunda, binlerce vatandaş nefesalmış olacak. Bu vatandaşlar borçları yüzünden alamadıkları sağlık hizmetindende yararlanacak. Sadece borç değil, faiz ve gecikme cezaları da ortadankaldırılacak. Borçlarla ilgili getirilen tarih sınırı 31 Aralık 2014. Borcunyarısının bin liranın üzerinde olması durumunda ise bin liralık kısmı silinecekve kalan miktar tahsil edilece

süleyman soylunun önünde bir sırada olmaz

aybatılı da aday olursa
16 Şubat 2015 Pazartesi 01:08

Eski DYP açıkgözleri AKP yi istila etti. Belediye meclisinde özkan var. arada bir aybatılı hevesleniyor. Süleyman Soylu garanti geliyor. Sadece aybatılının kankisi Hüseyin DEDE MHP kulvarına geçmiş. Temayüllerin de önemi yok. haydar kurt bile eskidi gitti. Mumcu gibi sürükleyici isim lazım

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

pul kolleksiyonumu göstereceğim

benim de sana müjdem var
16 Şubat 2015 Pazartesi 01:03

sandıkta kaybolan vekiller kolleksiyonumuz da var. Süleyman Soyluyu tanırsın değil mi? şimdiki pullarda onun ismi var. senin pullar antika oldu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acı

SSK
15 Şubat 2015 Pazar 18:57

sskbakurlu maaşı günu dolmuş yaş bekliyor maaş düşüyor 31 yıldan emeklı 110 allah tan rıvamı

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ya yollar ne olacak yollar...

karaagaclı
15 Şubat 2015 Pazar 13:33

sen ş.karaagataki yollardan haber ver :)) kendi evinin önünde 10 m.su birikintisi var :))hesaplaşacağiz bu dönem sizinle Sn.Bilgiç,sülümanda adaymış ispartadan 2 D.P kökenli biri fazla hani akp nerede :)))ozaman akp liler D.P lileri sececek,iyi valla akp yi içten fetetmiş D.P.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adını değiştirdiler ama

tezek kokuyor
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:13

adına ne derseniz kokusu yine aynı. ekonomik dehanız koktu

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eşit davranın!!!

Ahmet Boyan
14 Şubat 2015 Cumartesi 16:42

Yıllardır borçlulara sürekli düzenleme getiriyorsunuz. Hatta borçlarını siliyorsunuz. Bir keriz miyiz, herşeyi zamanında zamlı olarak ödüyoruz??? Borçlarını vergilerini zamanında yatıranlar için de bir düzenleme yapılmalı. Mesela 1 ay ödememeli ya da yarısını ödemeliyiz. Bu ne arkadaş? Ödeme ödeme devlet af çıkarsın. Oh ne ala?

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla