visitor analyticsvisitor analytics

BORÇ ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR!

BORÇ ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR!
30 Eylül 2014 Salı 00:19

BORÇ ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR!

SDÜ’de yaşanan yolsuzluktan sonra akıllara ya yönetimin beceriksiz olduğu yada tüm bu yaşananlardan haberdar olmadığı geliyor.


SDÜ Rektörü İbicioğlu’nun "Biz de 20 gün önce öğrendik,arkadaşlarımız belli periyotlarla denetlemelerini sürdürdü, mağdur olanbiziz" sözleri çok samimi bulunmadı. Konuyla ilgili görüşüne başvurduğumuzve isminin açıklanmasını istemeyen bir yetkili, "Zimmet olayının en zirvede olduğu dönemde Hastanenin zararı 12 Milyon TL'den 29 Milyon TL'yeçıkmış ve yönetim bu durumdan şüphelenmiyor.


 Bu durumda 2 şey iddia edilebilir:Ya yönetim konudan haberdardır ve göz yumuyordur ya da kısa sürede hastane borcunun iki katından fazla artmasını kendi yönetsel beceriksizliğinin doğal bir sonucu olarak gördüğünden, konunun araştırılmasına gerek duymuyordur.


 Yani hastanenin de kötü yönetildiğini kabul ederek, bu kadar açık verilmesini normal karşılıyordur"

gercekler

samimi
30 Eylül 2014 Salı 11:26

sayın zümriye ırlayıcının okadar yolszuluklar içinde sdü sanki o görevi yapacak yomuş gibi hala neden o görevin basında ısrarla durdugunu . bunlar ahti vefa ilişkisimi neden üç görevi birden yürütüyor. merkez mutfagına yaptırılan kapının maliyeti milyarlarca liraya alınan kızartma makinasının yagğlarının lagımlara dökülüp kullanılmadıgı etkinlikde stand paralarının nereye aktarıldıgı kimler nasıl işe alındıgı soruyorum daha yazmakla bitmezzz

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gercekler

harbi
30 Eylül 2014 Salı 11:22

biri bana yıllardır hastane dısındaki katinin 60bin tl karsılığında ihale edilirken hasan beyin zamanında neden 30 bim tl ihale edildigini ihale alanın neden hatay gibi bir yerden buraya gelip ihaleyi nasıl aldıgını geldiğinde bisikleti bile olmayan adamın son model mersedes bindigini acıklasın. rektör yardımcısı numan bey zamanında gelen kadrolara kimleri para karsılığında alındığınıda acıklasın . tıp fakültesindeki bir görevlinin 30 bin tl verin sizi kadaroya gecireyim dediginide acıklasın .

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen müdürü görevden al olacağı buydu

vatandaş
30 Eylül 2014 Salı 09:10

sen aslanlar gibi çalışan baş müdürü görevden al getirdiğin müdür hiç daha önce müdürlük yapmışmı baktınızmı bu benim adamım diye getirdiniz olacağı buydu bunun sorumlusunu varın siz bulun artık

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektöre

ıspartalı
30 Eylül 2014 Salı 08:49

bir kişi öylemi bırakın arkadaşlar orada ibici ve ekibi var.bir zamanların en saglam cemaatcisi şuandada aynı ama koltukta oturdugu için fazla sesi çıkmıyor sayın ibici sen ne yaparsan yap ne işlersen işle şunu unutma bu dünyanın öbür tarafıda var sen şuanda hacıda değilsin antalyada gizleniyorsun ve üniversitede yapılan tüm olaylardan haberdarsın çünkü yılanın başı sensin.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bizlerde hastane borç batğında diye üzülüyorduk

memleket sevdalısı
30 Eylül 2014 Salı 00:52

Bu işi yapanın sadece 1 kişi olması imkansız gibi birşey bu işde başkalarının da parmağı vardır diye düşünüyorum 12 milyon tl den bahsediliyor bu az bir rakam değil varsa başka suçlular bir an önce onlarda yakalanıp gereken cezayı en üst sınırdan almalılar.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla