visitor analyticsvisitor analytics

BOMBA32 VİDEO HABER

BOMBA32 VİDEO HABER
21 Ocak 2015 Çarşamba 20:33

Isparta merkezli altı kentte düzenlenen operasyonda, resmi belgede sahtecilik, haberleşmenin gizliliğini ihlal ve iftira suçlamasıyla gözaltına alınan 1'i şube müdürü 10 emniyet görevlisi çıkarıldıkları mahkemece serbest bırakıldı.

İŞTE O  VİDEO HABER SADECE BOMBA 32 DE 

Hadi Oradan

Vatandaş
22 Ocak 2015 Perşembe 19:09

Şimdi de gelmiş akpliler yasadışı dinleme diyorlar, edep yahu, adamlarda tib numarası var, bütün dinlemeler yasal, baykalı dinlerken, hplileri dinlerken bunlar yasaldı da tayyibi dinleyince mi yasadışı oldu?Al birini vur ötekine, AKP de Cemaat de amerikancı. Ama unutmadık, gün gelccek hesap dönecek.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kazanmak koca bir ömür ister, Kaybetmek içinse bir anlık gaflet yeter.

GÜVEN
22 Ocak 2015 Perşembe 15:45

Bu mahkemede yürütülen dava yasa dışı dinleme .Öyleki yasal olmadığı gibi ahlakide degil neyin peşinde olmalı insan .Hangi amaçla bu dinlemeler yapıldı ne menfaat güdüldü.TEKNOLOJİ BENDE derken bunu düşünmeliydi mehmet.Ama asıl gerçek bunlardan dönemin emniyet müdürü AHmet Zekinin cebinin dolması adam sanık bile degil bu sanıklar neden saklarlar emri aldıkları yeri anlamam.Etme bulma dünyası ne diyelim fazla söze gerek yok helede acıtasyona hiçç.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak eden çeksin

ıspartalı
22 Ocak 2015 Perşembe 13:20

adamlar kanun dışı dinlemişler emir aldıkları zeki gürkanı koruyorlar ozaman sonucuna katlanacaklar birileri adına masum insanları kanun dışı dinleyenler maşalık yapanlar cezasını görsünler

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU TİYATRONUN SENARİSTİ KİM?

Salih
22 Ocak 2015 Perşembe 12:25

Bu hukuku katleden tiyatronun senaryosunu yazan hiçbir şeyde imzası olmayan uyanık geçinin birisidir. Tayini çıkan Caner Müdür böyle birşeye isteyerek giderayak alet olmaz. Yukarılara selam çakmak için Caner Müdürü ve adliyeyi emrivakiye getiren kim? Bu uyanık şahıs hiçbirşeye imza atmadan hiçbir sorumluluk almadan diğer polisler ve savcılığın sırtından ilgili yerlere kendi reklamınımı yapıyor?

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla