visitor analyticsvisitor analytics

BOMBA AÇIKLAMALAR!

BOMBA AÇIKLAMALAR!
01 Aralık 2014 Pazartesi 11:32

BAKA Genel Sekreteri Tuncay Engin'e hizmetlerinden dolayı teşekkür eden Bilgiç, devlette devamlılığın esas olduğunu belirterek, Engin'in ülkeye hizmetlerinin süreceğini söyledi.

AK Parti Milletvekili Bilgiç, TKDK'nin 2 yılda önemli hibe desteği verdiğini belirterek, Isparta’ya hizmet için çalışıldığını ve önemli yatırımların kazandırıldığını söyledi:

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan - Bütçe KomisyonuBaşkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç önceki gün akşam Kanal 32'de katıldığı"Ne Var Ne Yok?" programında önemli açıklamalar yaptı. BAKA Genel Sekreteri Tuncay Engin'e hizmetlerinden dolayı teşekkür eden Bilgiç, devlette devamlılığın esas olduğunu belirterek, Engin'in ülkeye hizmetlerinin süreceğini söyledi.

Bilgiç, Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu(TKDK)'nın Isparta’ya özellikle son 2 yıl içinde çok önemli hibe destekler verdiğini belirterek şunları söyledi:

"TKDK gibi bir kurum var ama bu kurumumuzun yaptığı çalışmalar gündeme gelmiyor. 2 yıl içinde 109 proje verilmiş. Bu projelerin bedeli 63 milyon lira.

TKDK'nın verdiği destek ise 32 milyon lira. Isparta’ya 9soğuk deposu yapılmış, traktör desteği verilmiş, yeni tesisler kurulmuş.TKDK'yı Isparta’ya AK Parti iktidarı kazandırdı, BAKA'nın merkezini Isparta’ya AK Parti iktidarı getirdi. Her iki kurumun verdiği hibe destekler sayesindeyüzlerce insanımız iş imkânı buldu.

TKDK sadece bir alanda değil, hemen hemene bütün alanlardadestek veriyor. Kırsal turizmden, tarıma, hayvancılıktan, su ürünlerine kadar destekleri sürüyor. 2015 yılında da destek ilanına çıkılacak ve büyük bir kaynak var. Ispartalı hemşehrilerimiz projelerini getirsinler ve desteklerini alsınlar.

Sadece bunlar değil, sağlıktaki yatırımlar ortada.İktidarımız döneminde 633 milyon liralık sağlık yatırımı yapıldı. Şehir Hastanesi 573 milyon lira ve tek kalemde Isparta’ya yapılan ne büyük yatırım.

Eğitim yatırımları 130 milyonu geçti. Gençlik ve Spor Bakanlığından son 3 yılda Isparta yapılan sadece spor yatırım 40 milyon lira.Tarım ve hayvancılıkta alınan destekte Isparta Türkiye'de birinci. Sulamada projeler aralıksız sürüyor, Kara Havacılık Okulu geliyor, Çağrı Merkezi açılıyor. 112 Komuta Merkezi kuruldu, DSİ kanalıyla 600 milyon liralık yatırımyapıldı. Süleyman Demirel Üniversitesine kazandırdığımız yatırımlar veverdiğimiz destekler ortada. Sadece 3 yılda 63 bin m2 kapalı alan yapıldı.

Aile Sosyal Politikalar İl Müdürlüğümüzün 2013 yılındaözürlü, eğitim, yaşlı bakım gibi mahtaç ailelere verdiği yardım 63 milyon lira.

Isparta-Antalya Dere-boğazı yolunun duble yol çalışmaları başladı. Antalya'ya giden herkes çalışmaları görür.

Isparta - Konya arası duble yol çalışmaları devam ediyor.Yolun bir bölümünün çalışmaları hızla sürerken, bir bölümünün ihalesi yapıldı,bir bölümünün kısa süre içinde yapılacak.

Isparta - Burdur dağ yolunun duble yol olması için projesi yapıldı, duble yol çalışmaları başlayacak. Isparta - İstanbul uçak seferleribaşladı ve Mart ayından sonra seferler artırılacak. Eğirdir Gölü ve Karacaören gölleri için çalışmalar sürüyor. Baha'nın Dünya çapında turizm merkezi olmasıiçin çalışmalar başladı. İlçelerimizin tamamında yatırımlarımız sürüyor.Bunlarla birlikte bir çok hizmetler sürüyor. AK Parti iktidarının Isparta’ya yaptığı hizmetleri görmek isteyenler görür, anlamak isteyenler anlar. Bizler hizmet için çalışmaya devam ediyoruz." AK Parti Isparta Milletvekili Bilgiç, Darıderesi 2 göletini yapacaklarını söyledi.

Program güzeldi

Mustafa
02 Aralık 2014 Salı 10:29

Gayet güzel progran oldu. Vekil bütün soruları açık yüreklilikle cevaplandırdı.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

en başarılı

en başarılı
02 Aralık 2014 Salı 10:22

BAKAN TARAFINDAN TÜRKİYENİN EN BAŞARILI AJANSI BATI AKDENİZ KALKINMA AJANSI DENİLİYOR. AMA MİLLETVEKİLİ TARAFINDAN AJAN BAŞARISIZ BULUNUYOR... AJANSIN VERDİĞİ FİNANSMANDAN BAHSEDİLİYOR, AMA BAKA'NIN BÖLGEYE KAZANDIRDIĞI YATIRIMLARDAN HİÇ BAHSEDİLMEDİ...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte görevden alınma nedeni,

Şeref Cesur
02 Aralık 2014 Salı 10:18

Bizim patron boyacı Salih Çakal baka için proce yazdırmıştı. Hatta ilk proceyi de patronun kankası vekil sayesinde kazanmıştık. İkinci proceyi de yazdık ve onu da kazandık. Ancak baka elemanları bizim procedeki fahiş fiyatları çakozladı. Sonra da fazla parayı kestiler. Tabi bizim patron da soluğu Süreyya vekilin yanıda aldı ve bi şikayet bi şikayet. Vekil de her zamanki gibi gaza geldi tabi. Baka sekreterini harcamaya kalktı. Hatta bunun için özel yasa maddesi bilem koydurttu. İşte gerçek bu.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekil anlattı, sunucular poh pohladı.

Ali Aşçı
01 Aralık 2014 Pazartesi 20:53

Sayın vekil anlattı, sunucular da onu destekleyici sözlerle tasdikledi. Körler sağırlar birbirini ağırlar misali. Gazeteci doğruları ortaya koymalıdır,yanlı yayınlarla yapılanlar tek yanlı olarak değerlendirildi. objekliftikten uzak,ıspartalın gözünü boyamak için yapılmış bir yayındı. Dünya menfaat dünyası...

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TKDK

Ramazan Çelebi
01 Aralık 2014 Pazartesi 20:22

Isparta tkdk 42 koordinatörlük içinde 41. kullandırmadığı bütçe 400 milyon avro. olaya bir de böyle baksanız ey basın camiası.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok güldüm.

Ali Erdem
01 Aralık 2014 Pazartesi 18:40

Yahu arkadaş programı izlerken çok güldüm. Tuncay Enginin görevden alınmasıyla ilgili bir tane bile SMS yanıtlamadınız. Ajansın sitesinde bile veriler yazıyor, okuma zahmetine katlanmamış yada kasten yanlış bilgi veriyor. Görevden şu sebeple aldık demiyor. Her kesimden gelen tepkiden şikayet ediyor. Demekki herkes aynı şeyi söylüyorsa bu millet iradesi değilmidir. Yoksa diktatörmüdür kendileri?

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aman aman

zeynel kırlangıç
01 Aralık 2014 Pazartesi 17:03

ha bi başarısız ısparta kadrosu olarak milletvekili ve parti yönetimi olarak bir kenara çekilinde ıspartaya layık hizmet edecekleri görelim ve destekleyelim. ne dersin

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şakir bey neyin peşinde?

Bilgiçe neden özel soru yok?
01 Aralık 2014 Pazartesi 16:20

Tarkan Bey neden sesini çıkaramadı? şakir bey özel soru almıyoruz dedi, vekilin canına minnet. laylaylom... programınız başta aşağı laşka bir halde geçti. Şayet Isparta'yı düşünüyorsanız, basın mensupları olarak sizler siyasilere baskı yapın. sadece olumlu bir eleştiriydi. art niyet aramayın. ısparta sessizlikten geri kalıyor.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla