visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 23:48

BOMBA 32'DEN TÜM OKURLARIMIZA ÇOK ÖNEMLİ UYARI!

BOMBA 32'DEN TÜM OKURLARIMIZA ÇOK ÖNEMLİ UYARI!
20 Haziran 2017 Salı 17:04

BOMBA 32'DEN TÜM OKURLARIMIZA ÇOK ÖNEMLİ UYARI!

YAPILAN HABERLERİMİZİN TAMAMI SİTEMİZDE DURMAKTADIR

MANŞET BÖLÜMÜNDE 15 HABER YER ALMAKTADIR.

YENİ BİR HABER GİRDİKÇE 15'E GELEN HABERLER ÖNCE SÜRMANŞET(YUKARIYA) ALINIR. DAHA SONRA İSE ORAYA DA HABERLER GİRDİKÇE HABER YAYINDAN DÜŞER FAKAT ÜST SOL TARAFTA "ISPARTA" BÖLÜMÜNÜ TIKLARSANIZ. GEÇMİŞ TÜM HABERLERİMİZİ GÖRÜRSÜNÜZ.

LÜTFEN YORUMLARINIZLA HABERİ NİYE KALDIRDINIZ? DİYE BİZİ İTHAM ETMEKTESİNİZ. BOMBA 32 DİĞER SİTELERE BENZEMEZ. GİRDİĞİMİZ HER HABERİN SONUNA KADAR ARKASINDAYIZ. HİÇ BİR KİMSE DE NE MADDİ NE MANEVİ BASKIYLA HABERLERİMİZİ KALDIRAMAZ.

SADECE MAHKEME KARARIYLA BAZI HABERLER KALDIRILIR. TÜM OKURLARIMIZA SAYGILARIMIZI SUNUYORUZ. BİZ GÜCÜMÜZÜ OKURLARIMIZDAN ALIYORUZ. HİÇBİR KURUM VE KURULUŞ BİZİ BAĞLAMAZ, BİZE BASKI YAPAMAZ. "YAPIYORUM"DİYEN VARSA YALAN SÖYLÜYORDUR. SİZ BİZE GÜVENMEYE DEVAM ETTİKÇE DOĞRU, KALİTELİ,HIZLI VE GÜVENİLİR HABERLERİ SUNMAYA DEVAM EDECEĞİZ. 

Sdü Myo

haberci
20 Haziran 2017 Salı 21:08

sdü myo da yapılan öğretim görevlisi alımı şaibeli ve torpillidir bunun haberini de yapmalısınız.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla