visitor analyticsvisitor analytics

BÖCÜZADE PARKINA YEŞİL ALAN DEDİ!

BÖCÜZADE PARKINA YEŞİL ALAN DEDİ!
24 Temmuz 2015 Cuma 14:34

Belediye Başkanı Günaydın, Böcüzade Parkı ile Kaymakkapı'daki İl Özel İdaresi'ne ait 900 M2lik alanın takasından vazgeçti. Böcüzade Parkı'nı yeşil alan olarak nitelendiren Günaydın, ebediyen yeşil alan kalacaktır dedi.

BÖCÜZADEYİ BETONLAŞTIRAN DA KENDİSİDİR

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, her ne kadar Böcüzade Parkı'nın yeşil alan olduğunu iddia etse de alanın 3/1'ini betonlaştıran de kendisidir. Alana büyük bir cafe açılmasına müsaade eden Başkan Günaydın diğer yapılan betonarme çalışmalarını da görmezden gelmektedir. 

 

Eski Özel İdaresinin bulunduğu alana karşılık Süleyman Demirel Kongre Merkezi'yle birleşecek şekilde Böcüzade Parkından 11 bin metrekarelik yeri isteyen İl Genel Meclisi kararına Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın sert tepki gösterdi. Kararın cinayet kadar kötü olduğunu söyleyen Başkan Günaydın, burası ebediyen yeşil alan kalacaktır dedi.





 

ayıp

ibrahim
25 Temmuz 2015 Cumartesi 23:39

insan art niyetli olunca bildiğimiz böcūzade parkını kırmızı yada siyah alan olarak göstermeye çalışır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

xnxx

xnxx
25 Temmuz 2015 Cumartesi 13:56

şarlatan başkan

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık

tarafsız
25 Temmuz 2015 Cumartesi 11:22

Bu sitede haber yapanlar kimin davulunu çalıyor belli değil bir bakıyoruz başkana yağ çekiyorsunuz bir bakıyoruz lanet yağdırıyorsunuz siz kimsiniz kimin davulunu çalıyorsunuz

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaldırımlar iş yerlerine peşkeş çekiliyor

kaldırımı kaldırın
24 Temmuz 2015 Cuma 16:43

Yaya olarak nereden yürüyeceğiz??? Kaldırımları iş yerleri işgal etmiş.Kafeler caddesini herkes örnek alıp kaldırıma neyi varsa dolduruyor.Biz yayalar için yapılan o kaldırımlara reklam panoları da dahil herşeyi koymuşlar.Belediye esnaftan mı korkuyor.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla