visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 17:20

BİZİMLE YÜRÜ ISPARTA SLOGANINA GÖNDERME KOŞAN BİR PARTİ VAR NİYE SİZİNLE YÜRÜYEYİM

BİZİMLE YÜRÜ ISPARTA SLOGANINA GÖNDERME KOŞAN BİR PARTİ VAR NİYE SİZİNLE YÜRÜYEYİM
24 Mayıs 2015 Pazar 01:49

"BİZİMLE YÜRÜ ISPARTA" SLOGANINA GÖNDERME KOŞAN BİR PARTİ VAR NİYE SİZİNLE YÜRÜYEYİM

AK Parti'nin ilk mitingi Hanife Sultan Mahallesi'nde konuşan AK Parti Milletvekili Özel, Devlet Bahçeli'nin bilboardları var. "Bizimle Yürü Isparta" diye. Adamın birisi de yazmış; "Kardeşim koşan bir AK Parti varken, Ben seninle neden yürüyeyim" diye. Sen yürümeye devam et.Biz hızlı trene biniyoruz" dedi.



Milletvekili Recep Özel konuşmasında ise; "Şimdi bu seçimde sandıkları patlatacağız. Bu ülkeye özgürlük bizimle geldi. Bizim dışımızdaki partilere sorun yaptıkları bir tane eser göstersinler. Onlar konuşur AK Parti yapar. Biz yapmaya devam edeceğiz. Onlar kızsalar da,patlasalar da AK Parti yapmaya devem edeceğiz. Devlet Bahçeli'nin bilboardları var. Adam yazmış; "Kardeşim koşan bir AK Parti varken ben seninle neden yürüyeyim" diye. Sen yürümeye devam et. Biz hızlı trene biniyoruz. Isparta'yı bu dönem hizmet yağmuruna boğacağız. Öyle bir güçle gidiyoruz ki.Bazıları 4-0 inanmıyor. Isparta bir muhafazakar bir ilimiz.













chp-mhp

karaveli32
24 Mayıs 2015 Pazar 17:23

gelecek chp-mhp ,yi göstriyor ısparta için gelecegin iktidarına oy vermek lazım ısparta için chp- mhp ,ye oy verin ısparta akp nin başı ısparta düşmanıdır bunuda unutmayın

60 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denedik gördük.

Muhtar
24 Mayıs 2015 Pazar 16:24

Akpartiyle yürürüz ama sizin gibilerle asla.

87 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah

Ak Ispartalı
24 Mayıs 2015 Pazar 13:25

Her yer duble yol oldu. Koş koşabildiğin kadar sayın vekilim. Bide hızlı tren oldumu deme keyfimize. Onlar sayın vekilim duble yol felan yapamaz. Eski püskü tren vardı onuda akparti kaldırdı. şindi otobüzle gidiyoz istanbula.

9 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAŞŞALLAH SAYIN VEKİLİM

Ak Ispartalı
24 Mayıs 2015 Pazar 13:22

Çok akıllı adamsın vesselam sayın vekilim. 40 yıl düşünsem benim aklıma gelmezdi. Niye sizinle yürüyelim diyorsun. Çok doğru. Ak partli vekillerle yürüyelim değilmi sayın vekilim.

2 Beğendim
89 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
24 Mayıs 2015 Pazar 13:05

Dogru öbürleri an ca yürür Ak parti ucar kosar En iyisi yine Ak parti evet.

1 Beğendim
81 Beğenmedim
 
Yanıtla