visitor analyticsvisitor analytics

BİZDE BAŞKAN GÜNAYDINI GÖREVE DAVET EDİYORUZ

BİZDE BAŞKAN GÜNAYDINI GÖREVE DAVET EDİYORUZ
08 Ocak 2015 Perşembe 10:20

MHP Isparta Milletvekili Nevzat Korkmaz, TBMM'de yaptığı 1 dakikalık konuşmasında yoğun kar yağışı nedeniyle Ankara'da vatandaşların zor anlat yaşadığını anlattı. AK Partili Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin hiçbir çalışma yapmadığını söyledi.

MHP Isparta Milletvekili Nevzat Korkmaz, kar yağışından dolayı Ankara'da vatandaşların zor günler geçirdiğinden bahsetti. Korkmaz; 2 Gündür aralıklarla kar yağıyor. Meteoroloji günler öncesinden uyardı. Ara sokaklara girilemiyor. Maddi hasarlı trafik kazaları arttı. Yaralılar var. Yaşlı ve engelli kardeşlerimiz sokaklardan elini ayağını çekmiş durumda. Ankara'yı teslim ettiğimiz Melih Gökçek olanı biteni sadece seyrediyor. Ortalıkta malesef karla mücadele araçları yok. Olsada göstermelik geçiriliyor. Ankara Büyükşehir Belediyesi'ni görevini yapmaya davet ediyorum" dedi.

Evet Bizde MHP Milletvekili Nevzat Korkmaz'ın tüm söylediklerine katılıyor. VE MHP'li Başkan Yusuf Ziya Günaydın'ı göreve davet ediyoruz. 

 

MİT KANUN TEKLİFİ

AK MEHMET
09 Ocak 2015 Cuma 10:32

Milletvekilimiz sayın Recep Özel'in MİT Kanun teklifi dışında bir kanun teklifi var mıdır? Isparta'nın menfaati için Ankarada bir ****reti var mıdır? Nevzat Bey hiç olmazsa Isparta için Türkiye için çabalamaktadır ya Recep Özel? Ispartadan giden kamu kurumlarının yatırımların listesini siz bizden iyi biliyorsunuz? Başka yoruma gerek var mıdır?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kürsü

yalvaçlı
09 Ocak 2015 Cuma 05:15

Nevzat Korkmaza kürsü verin yeter.O konuşacak boş konuları bulur.Kendi partisine bakıp birde o konuda boş konuşsa o zman tamam olacak.

11 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gönderme ?

Mc
08 Ocak 2015 Perşembe 23:38

Belkide vekil yusuf ziya günaydına gönderme yapıyor olabilir mi ? Aralarında soğuk yeller esiyor olabilir bu şekilde bir tariz yapıyor olabilirmi ? Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla :)

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ankara Milletvekili mi?

Gözlemci
08 Ocak 2015 Perşembe 21:09

Habercinin bir duyumu var galiba?Nevzat Korkmaz haziran seçimleri için Ankara,dan mı aday oluyor yoksa?

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar buz

kar buz
08 Ocak 2015 Perşembe 19:54

Isparta'nın her tarafı kar buz ana yollar dışında her yer kapalı. Sayın vekilim Ankara yerine biraz da Isparta ile ilgilense iyi olur. Belki belediye başkanı onun sözünü dinler.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıp bomba 32 ye

32
08 Ocak 2015 Perşembe 19:25

Başkan şuan ufolarla transa gecip uzaylılarla görüşüyor. Bu gece ufolar ıspartayı tertemiz yapacak. Başkanımızın ucuk projeleri var ya

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar

misafir
08 Ocak 2015 Perşembe 15:25

ıspartayla ilgilenmediği belli

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Olsun

hAY HAYY
08 Ocak 2015 Perşembe 11:38

Böyle vekile canım kurban olsun. Her İlin sorunu ile uğraşıyor. Acele etmeyin zaman gelir Isparta ile de ilgilenir birazcık sabredin ÜLKÜDAŞLARIM

18 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRÜLMEMİŞ OLAY!

ceha
08 Ocak 2015 Perşembe 11:37

aaaaaaaaaaaa bak sen Nevzat Bey'e Isparta'dan bi haber yine :D

15 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERCİLİĞİ DÜZGÜN YAPIN LÜTFEN

HABERCİLİĞİ DÜZGÜN YAPIN LÜTFEN
08 Ocak 2015 Perşembe 11:32

Sayın Nevzat KORKMAZ MHP ANKARA Milletvekili Değil MHP ISPARTA Milletvekili.

9 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla