visitor analyticsvisitor analytics

BİR MÜJDE DAHA...

Bir müjde daha...
17 Ocak 2015 Cumartesi 21:26

"2008 yılında seferlerine ara verilen Pamukkale Ekspresi, 19 Ocak 2015'te Eskişehir'den YHT ile bağlantılı olarak seferlerine başlayacak" Isparta ve Burdur bu hatta otobüs seferiyle ulaşabilecek

 

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, 2008yılında seferlerine ara verilen Pamukkale Ekspresi'nin, 19 Ocak 2015'teEskişehir'den yüksek hızlı tren (YHT) ile bağlantılı olarak seferlerinebaşlayacağını bildirdi.

Bakan Elvan,, Pamukkale Ekspresi seferlerine, Eskişehir-Denizliarası yol yenileme çalışmaları nedeniyle ara verildiğini hatırlattı.Seferlerin, 19 Ocak'tan itibaren yeniden başlayacağını ifade eden Elvan,Denizli'den Eskişehir'e seferin konvansiyonel trenlerle gerçekleştireceğini,yolcularınEskişehir'den İstanbul'a YHT bağlantısıyla seyahat edeceğini söyledi.Elvan, isteyen yolcuların Ankara yönüne de YHT bağlantısı ile seyahatlerinitamamlayabileceklerini ifade etti.

Pamukkale Ekspres trenine Afyonkarahisar-Dinar'dan otobüsbağlantısı verileceğini belirten Elvan, Burdur ve Isparta halkının demiryoluylaEskişehir, Ankara ve İstanbul'a daha hızlı ve konforlu seyahat imkanınakavuşacağını dile getirdi.

yanliş

ısparta
19 Ocak 2015 Pazartesi 01:58

inşallahbusefer yanliş yapmazlar sanayı dsi yolu actırınmikraz kazalar 170 azaldı sonra ögrencı cuma bıncek pazar tesi sabah gelecek ozaman tamam vekillerım dsi acsın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Valla bravo yani ya !!!!

Emel
18 Ocak 2015 Pazar 20:50

Bu mudur yani Isparta'ya layık görülen artık Işık hızıyla her yere gideriz biz pess!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış anladıysam düzeltin

yanlış anladıysam düzeltin
18 Ocak 2015 Pazar 19:42

1.Ispartadan otobusle dinara ve ya afyona2.dinardan otobusle denizliye3. Denizliden normal ekspresle eskisehire4.Eskisehirden Hızlı trenle ankaraya ve ya istanbula gidebilecegiz:)))))

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaka gibisiniz.

vatandas riza
18 Ocak 2015 Pazar 13:16

8 senedir bitmeyen yenileme calismalarina karşın müjde diye verdiğiniz habere bakınBurdan otobüsle dinara, ordan trenle eskisehire, ordan da yht le istanbul. Cok mujdeli bir habermiş. Isparta'dan japonyaya ucus oldugunu da yazin; burdan antalyaya otobus, ordan ucakla istanbul, ordan da japonya...

25 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne alaka

ne alaka
18 Ocak 2015 Pazar 12:33

ısparta ile alakası ne anlamadım.eskişehire otobüsle gittikten sonra. :D:D:D çok güldüm...

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Safmıyız

Vatandaş
18 Ocak 2015 Pazar 10:01

Mantığa bak ya. Sen kendin kaldırdın seferleri tekrar geri getirince müjdemi oluyor.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasil yani ?

V
17 Ocak 2015 Cumartesi 23:28

millet aktarmalimi yolculuk yapacak ??

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla