visitor analyticsvisitor analytics

BİR MÜJDE DAHA !

BİR MÜJDE DAHA !
23 Kasım 2015 Pazartesi 14:14

Keçiborlu'ya 100 Adet Çöp Konteyneri

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Keçiborlu'ya 100 adet çöp konteyneri yolladı. Keçiborlu halkı iktidarın niğmetlerinden yararlanmaya devamediyor. Beldiye Başkanı Yusuf Murat Parlak'ın girişimleriyle Keçiborlu Belediyesi geçtiiğimiz günlerde belediye bütçesine önemli kazanımlar sağlamıştı.

 

  Bugün ise Keçiborluya Çevre ve Şehircilik Bakanlığından 100 adet çöp kontreyneri yollandı.

çakma ak

halk
24 Kasım 2015 Salı 12:30

namaz kılan bi insanı eleştirmek kullara düşmez niyeti ancak Allah bilir adam doru yolu bulmuş Allaha yönelmiş kıla biliyorsan sende namaz kıl dedikoduyu bırak

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aslı chp li

Cakma ak
24 Kasım 2015 Salı 08:09

Kimse yediği canagı pisleyecek kadar .....değildir. Anlaşılan o ki herkesin bu insanlarda kuyruk acısı büyük o bu şu yazıp elini kolunu yorma su akar yolunu bulur

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir uyarı da benden

kardes
24 Kasım 2015 Salı 00:00

Başkan,madem artık bazı şeyleri konuşmanın vakti. Seninle İlçe Başkanının arasını bozmaya çalışan, kardeşin hakkında sağda solda dedikodu yayan adam kasabın ta kendisi. Hatta, İbrahim Abinin yerine ilçe başkanı olacakmış, önce günahlarını affettirsin, sonra siyaset yapsın. Öyle göstermelik iki rekat namaz kalmakla müslüman olunmuyor, gerçek müslüman hak yemez, dedikodu yapmaz, kul hakkı desen hiç yemez.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dedikodu(2)

Esnaf
23 Kasım 2015 Pazartesi 22:48

Ama sen, bunları yanında gezdirdiğin sürece, ağzınla kuş tutsan, oy kaybetmeye devam edersin. Her buldukları fırsatta, sıkıysa istediğimizi yapmasın, görür gününü diyorlar mı demiyorlar mı, çağır makamına sor bakalım, ya da hiçbir şey yapamıyorsan, dolaş esnafı tek başına ve dinle bakalım kim ne diyor arkandan ve ailen hakkında. biz, seni seviyoruz ama sen bu adamların etkisinden kurtulmazsan hem Keçiborlu kaybedecek hem Ak Parti.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dedikodu

Esnaf
23 Kasım 2015 Pazartesi 22:46

Yusuf Başkan, sana birkaç defa söylemeye çalıştık ama dinlemedin. Sinpa'nın binası Belediyenin ve bu adamlar, bir önceki seçim CHP li eniştelerini destekledi, baktılar, bina gidecek, seni desteklemeye başladılar. Kasap, çayırı alma ve karısını işe yerleştirme karşılığında senin için koşturdu, Üstündağ, MHP liydi, baktı, 65.000 TL su parası var, sıfırlarım belki diye Ak Partili oldu. tozkoparan denilen herif, düne kadar CHP bayrağı sallıyordu, şimdi senin yanında görünüyor.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİZİM BAŞKAN DA SATIYOR

EĞİRDİRLİ
23 Kasım 2015 Pazartesi 22:06

Yahu bizim bir belediye başkanı var, adı Ömer ŞENGÖL Her yeri satıyor.Sadece belediye binası kaldı utanmasa onu da satacak.Her meclis toplantısından bol bol satış kararı çıkıyor.Korkarım ana yolu da satar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takdir ediyorum

aslen chp liyim
23 Kasım 2015 Pazartesi 19:52

Başkan sana helal olsun aynen aşağıdaki yorumda bahsedilen arkadaşa ve bir ara makam şoförlüğü yapan vatandaşa dikkat et arkandan söylemedikleri laf yok...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

dumrul
23 Kasım 2015 Pazartesi 16:49

başlığa bakınca diyorsunuzki ya akp li olacaksın yada yok olacaksın değilmi ALLAH büyüktür bugün onlar hüküm sürer yarın başkası

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çakma Ak Partililler

Keçiborlu
23 Kasım 2015 Pazartesi 15:12

Yusuf Reis, aman dikkat et yanındakilere, adamların işi gücü senin dedikodunu yapıp ayağını kaydırmaya çalışmak. Özellikle kasaba dikkat et, hani şu geçen yıla kadar Tekkeli'den çıkmayan, seçimden hemen önce, imana gelip kafasında takkeyle gezen var ya, işte ona çok dikkat et. Adamın istediği hibeleri aldırmadığın için sana düşman kesilmiş beyefendi.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla