visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:13

BİR KÖPEK DÖVÜŞÜ DAHA ENGELLENDİ

BİR KÖPEK DÖVÜŞÜ DAHA ENGELLENDİ
25 Kasım 2015 Çarşamba 12:07

Geçtiğimiz hafta köpek dövüşü yapılacağına dair ihbar ile harekete geçen Isparta Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekipleri hemen olay yerine intikal ederek olası bir vahşetin önüne geçti.

15 Kasım Pazar günü ihbarı değerlendirmek üzere Gelendost İlçesi, Avşar Köyü koruyel mevkiine doğru hareket eden ve Gelendost Jandarması ile buluşarak konuyu müzakere eden ekipler daha sonra Eğirdir Şefliğine bağlı resmi aracı bir ön keşif için olay mahalline gönderdi. Ön keşif için giden ekip olay mahallinde 4-5 adet araç bulunduğunu bildirdi. Jandarma ile beraber ekibimizin olay mahalline acil intikal etmesi gerektiği bilgisi üzerine ekipler olay mahalline ulaştı. Jandarma ekibi orada bulunan vatandaşların kimlik kontrollerini yaptıktan sonra araçların bagajlarını rıza en kontrol etti.Araçların 3 tanesinin bagajında köpek bulunduğunun tespit edilmesi üzerine, bu 3 adet araç ile beraber Gelendost Jandarma Komutanlığına hareket edilerek orada köpek bulunan araç sahiplerine tutanak tutuldu ve köpekleri de kendilerine yedi emin olarak teslim edildi. Köpek dövüşü ile ilgili yapılan ihbarı değerlendiren Isparta Şube Müdürlüğü, Gelendost İlçe Jandarma ve Polis ekipleri Gelendost ilçesinde köpek dövüşüne engel oldu. Gelendost ve Yalvaç ilçelerinde konu ile ilgili kişiler hakkında gerekli takibat yapılacak.

 

cahil insanlar

Nuran akar
26 Kasım 2015 Perşembe 09:39

Hayvanlari sevmeyen insani sevemez bunları yapanların da o hayvanlardan farkı yok allahtan korkmaz larmiki bunlara verilen cezalar çok az demekki büyük para cezası verilmeliki bir daha cesaret edemesinler

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

Yezitler
26 Kasım 2015 Perşembe 09:01

Mahmut aksu konu ne olursa olsun senin konun sütcüler ve dağları. Bilki ANAMAS dağlarıda benim için öyle lakin TC AKP zulmünde talanında iken sütçülere takılıp kalma. Allahın sana farzıdırki gücün yetmiyorsa BUĞUZ et der sadece gerçeği ortaya koy Mesele memleket meselesi gerisi teferruat. Hain hırsız ve andavalların temizlenmesi meselesi. Umarım buna katılırsın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE GÜZEL KÖPEKLERİ KURTARMIŞLAR

MAHMUT AKSU
25 Kasım 2015 Çarşamba 12:32

milli parklar ve orman müdürlüğü sütçüler ilçesi gümü köyü söğüt yaylasında her yıl sayım yaptığınız ve devlet kayıtlarına geçirdiğiniz dağ keçilerinin kızılakbabaların yaşam alanlarının tam kalbinde mermer ocağı açılma faaliyetleri başladı ayrıca dünyaca meşhur sütçüler kekiğini bulup keşfedip gazetelerde boy boy resim çektirdiğiniz bu kekiğin merkezinede ocak açılacak oraya da baskın yapmayı dağ keçilerini ve kekiği kayıtlarınızı gizlemeyip bu ÇED dosyalarına koymayı düşünüyormusunuz?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla