visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 01:27

BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİLER

BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİLER
05 Ağustos 2014 Salı 23:40

BİR İLKİ GERÇEKLEŞTİRDİLER

ISPARTA’DA Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi ve SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezi işbirliği ile son dönemde artan vatandaş ve şoförler arasında yaşanan tartışmalar, buna bağlı olarak yaşanan trafik kazalarını en aza indirmek için şoförlere stres yönetimi, öfke kontrolü ve diksiyon eğitimi veriliyor.

SİNİR, STRES SÜRÜCÜYÜ TRAFİKTE ETKİLİYOR

 Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi Başkanı Mehmet Yavuz ise, tasvip etmedikleri bir takım kazalardan sonra şoförlere böyle bir eğitim vermek için bu uygulamayı getirdiklerin söyledi.

Yavuz; "Hepimizin bildiği gibi Türkiye’nin değişik illerinde özellikle İstanbul’da çok ölümlü tasvip etmediğimiz kazalar yaşandı. Halk otobüsleri olarak, biz buradan yola çıkarak,öfke kontrolü, vatandaş ile diyalog stresle baş etme gibi konularda şoförlerimize eğitim veriyoruz. Stres ve sinire bağlı olarak bazen trafikte kazalar yaşanabiliyor. Bu eğitimlerimiz de Ispartalı vatandaşlarımız güler yüzlü, daha güvenilir hizmet vermek adına, bu eğitimlerimiz her altı ayda bir devam edecek" dedi.

 

Süleyman Demirel Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (YBEM) ve Özel Halk Otobüsleri Kooperatifi arasında yapılan protokol gereği stres yönetimi, öfke kontrolü ve diksiyon eğitimi 6 ay arayla tekrarlanacak. Eğitimlerden sonra başarılı olan şoförlere "Halk Dostu İşletme Belgesi” verilecek.









eğitim şart

ali demirel
07 Ağustos 2014 Perşembe 08:58

ıspartada'ki taksicileride dahil ederseniz iyi olur

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim

suclu
06 Ağustos 2014 Çarşamba 19:01

birde Isparta halkına ders vermeli ben her gün işe otobüsle gidiyorum iki otobüs deyiş diriyorum duraklar çok yakın şoföre çok kaba davranıyorlar beklerken kartını veya ücretini hazırlamıyor otobüs dura geliyor biz inecek dik diyorlar çok sorun inip binmesin öğrensinler halkımız çok dedi kodu ediyorlar

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAT SAHIPLERINE DUYRULUR !

ISPARTA ÖGRENCI !
06 Ağustos 2014 Çarşamba 18:30

SÖFÖR BIR COK ARKADASININ ISTEN CIKARILDIGINI , 65 YAS ÜSTÜNDEN MECBUR PARA ALMAK DURUMUNDA OLDUKLARINI ACIK SECIK IFADE EDIYORLAR ! HAT SAHIPLERI BU MESELE HÜKÜMETLE CÖZMENIZ GEREKEN BIR MESELE ! KANUN HAK VERIYORSA VATANDAS BUNU KULLANIR ! BUNDAN SONRA BÖYLE YASLILARA CIRKIN DAVRANILAN VAKALARI TELEFONLA KAYDA ALIP BU SÖFERLERI VALILIGE VE YAYIN ORGANLARINA VERECEGIZ HABERINIZ OLA !

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Klima kullanmayı öğretin!

aSi DeRViŞ
06 Ağustos 2014 Çarşamba 12:50

şu şoförlere yazın ve kışın klima kullanmayı öğretin gözünüzü seveyim! otobüsler yeni hala daha cam açıp yolculuk seyri sağlandırılıyor! ankarada istanbulda yazın otobüsler buz gibi bizde cehennem gibi!

59 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayır

Hüseyin
06 Ağustos 2014 Çarşamba 09:53

Fatih hocam Allah senden razı olsun bu şoförlere soru sormak TCK ya göre suç işlemek gibi bir şey inş. faydalı olur.

24 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk

ıspartalı
06 Ağustos 2014 Çarşamba 08:45

sadece eğitim görmeleri önemli değil trafikte yavaş ğidecekler insanlara bagırmayacaklar ve devletin çıkarmış oldugu 65 yasasını tüm iller uyguluyor ama nedense bazen otobüste denk geliyorum bazı şöför arkadaşlar bu kanunu hiçe sayıyorlar.o yaşı insanları milletin içinde rencide ediyorlar bagırıyorlar,parası yosa otobüsten indiriyorlar eğitimin içinde bunlarıda ögretsinler şunuda söylemem lazım elbette hepsi değil ama nerdeyse yarısından fazlası bu hareketleri yapıyor.buradan söylüyorum böyle bir olayla karşılaştıgımızda yapacagım ilk işim telefonla çekecem tüm çevremede söylüyorum bunu bu tür olaylarla karşılaştıgınızda çekin telefon kamerasına verin mahkemeye o zaman anlarlar.

36 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim

vatandaş
06 Ağustos 2014 Çarşamba 08:15

trafik konusundada eğitim verilmeli diye düşünüyorum.birde o yeni aldığınız otobüslerinizdeki KLİMALARIN süs olmadığını vatandaşın daha rahat yolculuk etmesi için olduğunu hatırlatırsanız sevinirim.

40 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla