visitor analyticsvisitor analytics

BİR GARİP TEPKİ!

BİR GARİP TEPKİ!
28 Temmuz 2014 Pazartesi 15:18

BİR GARİP TEPKİ!

ISPARTA'DA gece yarısı akıllara durgunluk veren bir olay yaşandı. Bir ekmek fırının önündeki asfalt yola kimliği belirsiz kişiler tarafından boya ile "BORCUNU ÖDE O CİPİ İŞÇİLER KAZANDIRDI SANA"yazısı yazıldı.

ISPARTA'DA bir fırın işletmesinin önüne tepki için "BORCUNU ÖDE O CİPİ İŞÇİLER KAZANDIRDI SANA" yazısı yazdılar. Kimliği belirsiz kişiler tarafından yazılan yazının, fırın da daha önceden çalışan bir işçinin olduğu tahmin ediliyor. Çevredeki vatandaşlar ise yazıyı gördüklerinde şaşkına döndü. 

KARALAMAYALIM!!!!

KOMŞU
01 Ağustos 2014 Cuma 14:56

kişi fırının ismini karalamak istemektedir. kişinin alacağı vereceği yoktur. zaten kişinin akli dengesi yerinde değildir. fırını ve sahibini nasıl birisi olduğunu çoğu kişi bilmektedir. adalet yerinde uygulanmasa da insanlar duyarlı olmalı...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazik

caner
29 Temmuz 2014 Salı 21:57

Borcu olmasa bir kisi bu kadar buyuk bir ise kalkismsz kimse

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilir kişi

bilir
29 Temmuz 2014 Salı 12:57

1 yevmiyelik borç değildir o birikmiş borcu vardır adam eşşek değil ya borcu olmasa neden isyan etsin.aldığını bilir o fırında 1 senede kaç işci değişti tabi sabit duran 1 2 kişi var.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tanidigim en durust insanlardan biridir

sahin
29 Temmuz 2014 Salı 01:38

bu firini fotograftan tanidim, tanidigim en durust insanlardan biridir, helali harami cok iyi bilir, cokta mutevazi birisidir, Allah mufteri insanlardan korusun

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

spartans
28 Temmuz 2014 Pazartesi 22:07

üstüne yapılacak yorum yoktur.ALIN TERİ KURUMADAN ÜCRETİ ÖDENMELİ.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VICDANLI VE ERDEMLI OLAK GERCEK ZENGINLIKTIR !

VATANDAS
28 Temmuz 2014 Pazartesi 19:58

KISI BILIR KIME BORCU OLDUGUNU ! AYRICA BIZIM DINIMIZ " ISCININ ALIN TERI KURUMADAN ÖDEYINIZ ÜCRETINI " DIYE EMREDERKEN , HEM 3 KURUSA CALISTIRILIP HEMDE O 3 KURUSU BILE ÖDEMEYIP KENDINE LÜKS YASAM SAGLAMAK GERCEKTEN HEM GÜNAH HEM AYIP !

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YALANDIR

FIRINCI
28 Temmuz 2014 Pazartesi 15:55

BU FIRINCI 20 DEN FAZLA İŞCİSİ VAR, İŞCİNİN PARASINA DÜŞECEK BİRİ DEĞİL. BU İŞTE BAŞKA BİRŞEY VAR.

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla