visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:45

BİR DARBE DAHA 12 KİŞİ TUTUKLANDI !

BİR DARBE DAHA  12 KİŞİ TUTUKLANDI !
16 Şubat 2017 Perşembe 09:53

BİR DARBE DAHA 12 KİŞİ TUTUKLANDI !

Isparta’nın da aralarında bulunduğu  Eskişehir merkezli 4 ilde Fetullahçı TerörÖrgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında adliyeye sevk edilen şüphelilerden 12'si tutuklandı.

 

İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şubesi ekiplerinin Eskişehir, Bursa, Isparta ve Giresun'da düzenlediği eş zamanlı operasyonda yakalanan ve aralarında eski Eskişehir Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri H.F. ile "örgüt ablaları" ve FETÖ'nün şifreli haberleşme programı ByLock kullanıcılarının da bulunduğu 30 sağlık çalışanının emniyetteki işlemleri tamamlandı. 11'i doktor 30 şüpheli,güvenlik önlemleri altında adliyeye sevk edildi. Şüphelilerden 16'sı savcılık ifadelerinin ardından serbest bırakıldı. Mahkemeye sevk edilen 14 şüpheliden 12'si tutuklanırken, 2'si adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.

üstadı agzına anma

muhammet
17 Şubat 2017 Cuma 10:30

üstat dan bahseden şakirt önce şakirtliğini yap sana ne diyor siyasete bulaşma karışma sen devleti ele geciriyon sonra cıyak cıyak bagırıyon 5.şua da diyorki cemeat lideri siyasete karışırsa guçlenince kullanan çok olur hükümette başınızı ezmek zorunda kalır diyor işinize geldimi üstat işinize gelmedimi demokrat adım gibi biliyom yeniasyacılar siz üstat dersiniz senelerdir s.demirelden meded baklediniz şimdi fetodan bekliyorsunuz sırada kim var

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İrb
17 Şubat 2017 Cuma 01:26

devamı iki elinin arasına alıp ben haksız siyaset yalan dolan kaos ve intikam adıyla genç beyinleri yıkamayacaksam ne işim var dedi ve defoldu gitti sakın bir daha düşüncelerini dile getirirken masumları itham edecek sözler yazılar yazma kendi pisliğinizde boğulun o size fazlasıyla yeter iftira ile elde edeceğiniz cehennem odununa ihtiyacınız yok

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İrb
17 Şubat 2017 Cuma 01:17

Ht ye cevaben sizi sevenleri size güvenenleri lekelediğiniz yetmedi şimdi sıra Said nursiye mi geldi bak bir habet kendini islamın mehdinin askeri sanan ahmak sana gerçekleri anlatayım ben hiç düşündün mü senin sözde hocan neden nurcuların içinde örgütlenemedi de başka bir cemaat kurmak zorunda kaldı ilk kovulduğu yer nur cemaati izmir de kaldığı dersanelerde siyaset ve intikam konuşmaları yaptığında dendiki senin hocana burası siyaset intikam yeri değil hocanda o beş para etmez kafasını iki

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Komiksiniz

H.T.
16 Şubat 2017 Perşembe 11:10

Dibe vuruşunuzu görür gibiyim. Allah zalim toplumu asla hidayete erdirmez. Keşke hakkı gözetseniz zalimlere alkış tutmasanız. Keşke zalimlerle birlikte çalışmasanız. Yaşasın zalimler için Cehennem dedi ya üstad aynen öyle. en az 30 yıl bu ülke iflah olmaz. Haktır da.

5 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla