visitor analyticsvisitor analytics

BİR AYDA 35 MİLYON ÇIKARTTI

BİR AYDA 35 MİLYON ÇIKARTTI
15 Ocak 2015 Perşembe 22:13

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan – Bütçe Komisyonu Bilgiç’in girişimleri ile Isparta’daki yatırımlar için 1 ayda 35 milyon ödenek geldi

Isparta’nın önemli yatırımları için 1 ay içinde Isparta’ya35 milyon liralık ödenek geldi. Bu ay ve Şubat ayında da 10 milyon lira dahagelecek.

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan – Bütçe KomisyonuBaşkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç’in girişimleri ile Aralık ayında Isparta’dakiönemli yatırımlara 35 milyon liralık ödenek geldi.

Sağlık, eğitim, ulaşım, çağrı merkezi, Barla, spor, turizm,üniversite, sanayi, özel idare ve diğer yatırımlar için toplam 35 milyonliranın geldiğini belirten yetkililer, Ocak – Şubat aylarında da 10 milyonliralık yeni ödenek geleceğini açıkladılar.

35 milyon liralık ödenek ile önemli yatırımların hayatageçeceğini belirten AK Parti Isparta Milletvekili Bilgiç, her alandaIsparta’nın hizmet almaya devam edeceğini belirterek:”AK Parti iktidarınınfarkı her zaman görülmeye devam edecektir. Müjdeli haberlerimiz sürecek” dedi.

atma recai

hacer
17 Ocak 2015 Cumartesi 23:20

ne oldu secim yaklaştı diye olmayan hibeler yapılmayn işler cıkıyor halk niye görmuyor bunları kendi kendinemi yapıyorlar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıkıntı büyük

ilker duralı
17 Ocak 2015 Cumartesi 15:46

HAYATIMDA ISPARTALILAR KADAR AÇGÖZLÜ İNSAN GÖRMEDİM.ALLAH KELİMESİNİ DİLLERİNDEN DÜŞÜRMEZLER AMA SATILIK EV FİYATLARI 1 TRİLYON OLSA AĞIZLARINI AÇMAZLAR ISPARTALILARA GÖRE GARİBAN İSTERSE CADIRDA YAŞASIN AMA EVLERİN DEĞERİ SÜREKLİ ARTSIN YAZIKLAR OLSUN

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harca harca bitmez

DOBRA
17 Ocak 2015 Cumartesi 02:04

35 milyon bu. Harca harca bitmez. Desene hırsızlar ve komisyonculara dağıtımlar başlayacak.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıkıntı çok

halil şahin
16 Ocak 2015 Cuma 22:08

HAYATIMDA ISPARTALILAR KADAR AÇGÖZLÜ İNSAN GÖRMEDİM.ALLAH KELİMESİNİ DİLLERİNDEN DÜŞÜRMEZLER AMA FİYATLARI 1 TRİLYON OLSA AĞIZLARINI AÇMAZLAR ISPARTALILARA GÖRE GARİBAN İSTERSE CADIRDA YAŞASIN AMA EVLERİN DEĞERİ SÜREKLİ ARTSIN YAZIKLAR OLSUN

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hani nerede,

Ispartalı
16 Ocak 2015 Cuma 16:18

Walla gardaş ben hiç göremedim bu ödenekleri. Galiba hepsini heybenin arka gözüne atıyor

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

???????????????

ISPARTA
16 Ocak 2015 Cuma 15:05

SANKI BAGISTA BULUNURCASINA ! DIGER SEHIRLERE NE KADAR CIKTI SAYIN VEKIL VE NE KADAR OTOYOL , HIZLI TREN , TESVIK , FABRIKA HAYATA GECIRILDI ????

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla