visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇTEN MÜJDELER!

BİLGİÇTEN MÜJDELER!
09 Ocak 2015 Cuma 22:08

İl Genel Meclisiyle devam ediyoruz, bültenimize... Meclis üyelerine hitaben konuşan Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ise Dereboğazı, Konya-Isparta ve Gelincik duble yoluyla ilgili müjdeler verdi.

İl Genel Meclisiyle devam ediyoruz, bültenimize...  Meclis üyelerine hitaben konuşan Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ise Dereboğazı, Konya-Isparta ve Gelincik duble yoluyla ilgili müjdeler verdi.


Mutesi nerde

Objektif
12 Ocak 2015 Pazartesi 00:43

Surreyya efendi ya bi sus artik suuuuusss. Isparta ya ne zaman gelsen ısparta hakkında ne zaman konuşsan ortalık karışıyor. Sen sus lütfen.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halil

helal
11 Ocak 2015 Pazar 11:21

yeni müdürler bu duble yoldan gelecekler artık. sizin ekip gidiyor, bu sefer zabunun ekip gelecek desenize. yeni tapu müdürü, milli eğitim müdürü, turizm müdürü vs. ama yeni milli eğitim müdürü Burdurdan gelecekmiş ya bucaktan dolaşıp sizin dediğiniz dereboğazı geçidinden geçecek birisine benzemiyor.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yepyeni haber

yeni
11 Ocak 2015 Pazar 03:27

Napolyon atına bindi. dıgıdık dıgıdık dıgıdık..... ve sonunda Napolyon atından indirildi?!!!

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HADİİİİİ

FEVZİ
10 Ocak 2015 Cumartesi 17:18

SEN BUNLARI ŞAKİRE ANLAT ISPARTALI HER ŞEYİ BİLİYORISPARTALI APTAL DEGİL SENDEN BİR ŞEY OLMAZ İNŞALLAH GİDİŞİN OOLUR DÖNÜŞÜN OLMAZ

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman

GERÇEK AK PARTİLİ.
10 Ocak 2015 Cumartesi 15:00

Hikaye anlatıyorsun süreyya efendi sayenizde ısparta türküyenin en geri kalmış ileri arasına girdi. 30 martta milete dayattın adaylar yüzünden ıspartada akpartiyi yerliyeksan etin hala cıkıp konuşuyorsun ya. Ama bekle bak haziran genel secimlerinde sanda bir güzellik düşüüyor. Ispartalı

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cek,cak

fatih
10 Ocak 2015 Cumartesi 13:51

Hep yopılıyo,yapılacak(CEK,CAK) Şimdiye kadar yapılmayışının sorumluluğu sizindir.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla