visitor analyticsvisitor analytics

BİLGİÇ: KİMSENİN ŞÜPHESİ OLMASIN

Bilgiç: Kimsenin şüphesi olmasın
09 Haziran 2015 Salı 02:49

7 Haziran seçimlerinden TBMM için Isparta halkından 3. kez vize alan AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, ''Isparta halkı bana yeniden milletvekilliği yetkisi vermiştir. Bu yetkiyi her zaman olduğu gibi doğru bir şekilde, şehrime ve ülkeme hizmet için kullanacağımdan kimsenin şüphesi olmasın'' dedi.

AK Parti’den Isparta’da 1. sırada girdiği seçimden 3. kez milletvekili olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne gitmeye hak kazanan Süreya Sadi Bilgiç seçim sonrası açıklamalarda bulundu. 

Türkiye için en büyük ihtiyacın birlik ve beraberlik oladuğuna dikkat çeken Bilgiç, ‘’Halkımızın iradesi başımızın üzerindedir. Oyunu kullanarak milli iradeyi tecelli eden halkımıza teşekkür ediyoruz. Isparta halkı bana yeniden milletvekilliği yetkisi vermiştir. Bu yetkiyi her zaman olduğu gibi doğru bir şekilde, şehrime ve ülkeme hizmet için kullanacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. Halkımızın iradesi doğrultusunda sandıktan çıkan sonuç en iyi şekilde değerlendirilecek ve Türkiye’nin menfaatine olan adımlar atılacaktır’’ dedi. 

Birlik olunmasına dikkati çeken Bilgiç, ‘’Rozetlerimizi çıkaracağız. Bu bir yarış. Yerışın bir tane galibi olur. Ak Partilisi, MHP’lisi, CHP’lisi hepsi bizim kardeşimiz. Tartışmalarla, kavgalarla Isparta’nın gündemini meşgul etmeyelim. Birlik içinde Isparta’yı kalkındıralım’’ ifadelerine yer verdi. 

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a seçim öncesinde verdiği sözlerin geçerli olduğunu hatırlatan Bilgiç, ‘’Beleldiye Başkanımız da üzerine düşeni yapsın. 2019 yılına kadar Isparta için yararlı tüm projelerin destekçisi olacağım. 2019 yılına kadar Isparta’nın menfaatine olan her konunda yanınızdayım ve arkanızdayım. Buradan namus sözü veriyorum’' ifadelerine yer verdi. 

Kaldırım Projesi

Ali Varol
13 Haziran 2015 Cumartesi 11:34

Sayın vekilim lütfen Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın a ve Esnaf Odalarına bir sorarmısınız Ispartanın kaldırımları ne zaman yayaların olacak. Halk kaldırımda yürüyebilmek için cambaza döndü.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erdal çok güzel demiş

Ak Ispartalı
09 Haziran 2015 Salı 23:32

Erdal adlı yorumcu cumhurreisin lafını ne güzel söylemiş. lafı gediğine koymuş. Evet onlar haçlı sayın vekilim. Haçlı seferleri sırasında burada kalmışlar. Biz hep dik duralım. Onlar haçlı olsun gavur olsun biz hep mümin olalım. 400 vekil çıkaramadık diye hep ağlıyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vekilim

eskı sanayı
09 Haziran 2015 Salı 21:47

tokı sanayı modelı evdeyıl işyeriev getirir ev işyerı getırmez tokı dükkan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doru

esnaf
09 Haziran 2015 Salı 21:45

vekılım esnafı ve emeklı düşünün

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 dönem ve haçlılar

erdal
09 Haziran 2015 Salı 15:45

sayın vekilim onlar haçlı, ne kardeşi? cumhurbaşkanımız onların haçlı olduğunu söyledi. biz onlarla olamayız, dik durmalıyız.ayrıca erken seçim olursa sizin 3 dönem kuralı nedeniyle aday olamayacağınız söyleniyor. öyle olursa çok üzülürüz.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşşallah Vekilim

Ak Ispartalı
09 Haziran 2015 Salı 14:53

400 vekil çıkaramadık diye geceleri ağlıyorum sayın vekilim. Benim bilader bile MHP ye verdi. Karısı çoru çocuğu. Onlara çok kızdım. Namazı niyazı olanlara oy verin dedim. Ak parti yolsuzluk yaptı diyorlar. Namaz niyaz önemli değilmiş onlara göre hırsızlık yapmak daha kötüymüş.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öz leştiri

Ali Kaya
09 Haziran 2015 Salı 12:07

Sayın vekilim önce nerede hata yapıldı bakılması lazım.İl başkanı değişmeli...Mem de ve sosyal Hizmetlerde yönetim komple değişmeli.Yoksa bunlarla 1 Bile çokmaz bidahasıonda..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZELEŞTİRİ

AK PARTİLİ
09 Haziran 2015 Salı 10:12

Sayın vekilim elinizden geldiğince hizmet etmeye çalışıyorsunuz. Fakat oylar düştü. Eminim ki güvendiğiniz,dürüst,hakkaniyetli bir kaç dostunuz vardır.(mümkünse yabancı olmasın) lütfen onlarla oturup konuşun. Nerelerde hata yapılıyor diye.Gücünü sizden ya da partiden alan bazı insanlar var ki. Milleti tepeden bakıyor, hor görüyor ve kırıyor. Zulme varan işler yapıyor. Hem size hem partiye zarar veriyor. Lütfen fazla zarar vermeden tedbir alın.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla