visitor analyticsvisitor analytics
20 Temmuz 2017 Perşembe 23:41

BİLGİÇ ÖRNEK MESAJLAR VERDİ

BİLGİÇ ÖRNEK MESAJLAR VERDİ
06 Haziran 2015 Cumartesi 17:16

AK Parti Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, 7 Haziran seçiminin Türkiye için önemine bu sözlerle dikkat çekti.

AK Parti Milletvekili Bilgiç, seçimin son gününde örnek mesajlar verdi: Tartışmalarla, kavgalarla Isparta’nın gündemini meşgul etmeyelim. Birlik içinde Isparta’yı kalkındıralım.
SEÇMENE

Türkiye’deki faiz durumu yüzde 52 idi. 100 bin lira ev kredisi çektiğiniz zaman bunu 400 bin lira olarak geri ödüyorduk. 30 bin lira araç kredisi çekiyor 120 bin olarak geri ödüyorduk. Kredi faizlerinden kaynaklanan taksit ödemeleri halkın belini büküyordu. Kimse de bu nedenle ev ve araba sahibi olamıyordu. Ama şimdi herkes kredi çekebiliyor.

GÜNAYDIN'A

Belediye Başkanımız üzerine düşeni yapmalı. 2019 yılına kadar o Isparta'nın belediye başkanıdır. Tüm projelerine destek vereceğim. Ankara’da takipçiliğini ben yapacağım. 2019 yılına kadar Ispartanın menfaatine olan her konuda yanınızdayız ve arkanızdayım. Buradan namus sözü veriyorum.

DEREBOĞAZI

Karayolları Global Yatırımlar 2015 Programı'nda Isparta-Antalya arası 80 km'lik bölümün de duble yol olacağı açıkça gösterilmektedir. Ayrıca Isparta yeni çevre yolu, Isparta-Burdur dostluk yolu, Uluborlu yolu ve Isparta Konya duble yolu bakanlığımız yatırım programındadır. Buyurun belgesi. Bu konuda artık halkımızı yanıltmayın.

sin ey pensilvanya dedik ce insanlar neresi olduğunu öğrendi

amerikayı yeni keşfetmiş gibisiniz.
07 Haziran 2015 Pazar 02:31

daha doğrusu sizin kim olmadığınızı öğrendi. onlar (pesilvanyadakiler)amerikaya Türkçe öğrettiler, siz Türk milliyetçiliğini maske edinip Türkçe olimpiyatlarını Türkiye'de engellediniz. 7 Haziran Günü Karnenizde Türkçe Dersiniz zayıf olacak.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim başlıyor

dıgıık dıgıdık dıgıdık dıgıdık
06 Haziran 2015 Cumartesi 23:34

seçim bitti. at öldü. başınız sağ olsun. boşa koştu zavallı.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MASALLAH

V
06 Haziran 2015 Cumartesi 23:20

MILLET CADIRDA YASIYORDU!

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla